Alleen die foto in je profiel, een veulen laten springen, dan verklaar ik je toch werkelijk voor achterlijk

Sorry het heeft niks met het topic te maken maar ik moest het echt kwijt.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
inge88 schreef:.... maar veel galloperen op het harde is niet goed voor het hoefbeen. kijk maar naar politiepaarden, die worden maar 13 ofzo.
....die beesten van maneges aan het strand worden niet ouders als 10 als ze veel gereden worden
Lin4Life schreef:Dat op het asfalt galoperen gebeurd maar zelden en daar gaat die niet gelijk dood van. Jullie doen net alsof ik iedere dag een half uur op het asfalt galopeer.
Hij wordt 2 x per week gereden, een half uur waarvan die nog niet eens een minuut op het harde galopeer.
Dat is hooguit 200 meter als die een beetje blij is verder niet. Hij stapt en draaft alleen verder.
Jolien87 schreef:Whaha *lol*
Kortom: mensen, niet zo zeiken over die stenen, er zijn vast ook wel dingen waar wij over kunnen gaan zeuren bij jullie...
Nouka schreef:Maar eh.. waarom zou je gaan kijken hoe hoog een veulen kan springen?
Het is mij inmiddels duidelijk dat jij toch 'je eigen manier volgt' en dat het commentaar op het galopperen over het asfalt aan jou niet besteed is.. mij goed hoor. Over een paar jaar zit jouw brave hengstje in de worst omdat z'n benen verkloot zijn.
Lin4Life schreef:Whahaaha geweldig allemaal.
Dat veulen dat gaat altijd de paddock in met peesbeschermers om omdat ik nie wil dat die zich bezeerd. Springen dat deed die eigenijk de eerste keer uit zichzelf en toen gingen we even kijken hoe die t verder deed..
Hij springt ook uit de paddock als die buiten staat dus pijn doet het hem vast niet.
Dat op het asfalt galoperen gebeurd maar zelden en daar gaat die niet gelijk dood van. Jullie doen net alsof ik iedere dag een half uur op het asfalt galopeer.
Hij wordt 2 x per week gereden, een half uur waarvan die nog niet eens een minuut op het harde galopeer.
Dat is hooguit 200 meter als die een beetje blij is verder niet. Hij stapt en draaft alleen verder.