Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sgboelens schreef:wel dan op zaterdag bij mij foto's komen maken hea antoinette![]()
![]()
Zooist schreef:En als je er dan toch zaterdag bent....
Moet je mij ook niet vergeten hoor!
Antoinette schreef:sgboelens schreef:wel dan op zaterdag bij mij foto's komen maken hea antoinette![]()
![]()
De zaterdag gaat misschien niet lukken, maar grote kans de zondag weer wel en dan is het ZZ-licht toch?
sgboelens schreef:nouw dan mag je me alsnog fotograveren want dan moet ik ook rijden
Antoinette schreef:sgboelens schreef:nouw dan mag je me alsnog fotograveren want dan moet ik ook rijden
Nou aardig van je dat het mag
Noukie schreef:Stephanie, zou leuk zijn als je met t Z2 beetje dezelfde tijd moet starten als mn stalgenootje, dan kom ik zeker even je proeven kijken!
Wij hebben waarschijnlijk vip kaarten voor t primeval gala.. was anders niet gegaan, maar zo is het toch wel best leuk
Cardy schreef:Ik ga ookIn de M1 met me powny tussen de paarden
Ik zou het erg leuk vinden als iemand er foto's van kan maken. Zag dat er al een aantal zich "aanboden"
Th0mas schreef:ik dachte dat suus M2 was?
Th0mas schreef:nog 19 dagen![]()
Th0mas schreef:ik dachte dat suus M2 was?
Marcato schreef:Th0mas schreef:ik dachte dat suus M2 was?
JAAA! Ik ben natuurlijk M2.
Op CH Hoofddorp ga ik voor het eerst weer starten met Marcato nadat hij een aantal weken terug gekraakt is. Ik hoop dat ik hem dat weekend weer lekker genoeg op de rit heb om goede punten te halen. We zullen zien....
Enne... Ik ben ook in voor leuke FOTO'S!!!!!!!!!!
Bonte schreef:Ik ben dit jaar eindelijk eens vrij op zaterdag. kan ik dan ook eens.