Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het zal in het Z1 of L1 paarden zijn, hopen dat het weer mee zit, ik heb vaker slecht als goed weer gehad bij APD.......
maar we zien wel, anders start ik denk ik in B springen en dressuur..
MisMartine schreef:Mijn moeder is van het secretariaat bij de pony's. Ze zei zonet onder het eten. "Goh, ik heb ook al een betaling binnen. Een van het Z1 dressuur pony's". Alsof ze niet vroeg genoeg kunnen zijn, volgens mij denkt men dat alles snel vol zit

) maar dat volgt ook rap
Tegen ons was gezegd "daar moet je bovenop zitten, anders zit het vol!"

En allemaal vrijdagavond naar het feest komen he
Michelle85 schreef:Ik heb inmiddels ook opgegeven! Ik start M1, 5 / 6 jarigen en 1 dag ZZ-L.
Ik heb nu al zin in de suikerspinnenEn allemaal vrijdagavond naar het feest komen he
heb er ook echt zkr zin in!! gaan ook zkr feesten he!!!
ff de boel op stelten zettuh
Michelle85 schreef:De organisatie is met allerlei leuke dingen bezig, onder andere een rodeo met heel misschien de Schroder broers. Dus het wordt dit jaar wel een heel ander feest! Iedereen krijgt ook 2 gratis consumptiebonnen ofzo. Misschien dat er dan ook meer mensen gaan naar de feestavond! Gratisssss drank trekt toch meer mensen
Djaleesa schreef:Ik ga ook heb me maar ingeschreven.
Pony`s L2 dressuur &
L springen catogorie E.
Geloof ook nog dat we gaan viertallen.
Concurentie
MisMartine schreef:Djaleesa schreef:Ik ga ook heb me maar ingeschreven.
Pony`s L2 dressuur &
L springen catogorie E.
Geloof ook nog dat we gaan viertallen.
HihiConcurentie
maarja, kzie niemand eig als mn concurentie ik rij voor mezelf en vooral nu ik weer lekker rustig aan ga beginnen.