fhjarabians schreef:FhJ Alexander was wel op de hengstenkeuring aanwezig hoor!
http://i22.photobucket.com/albums/b321/ ... nder1b.jpg
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fhjarabians schreef:FhJ Alexander was wel op de hengstenkeuring aanwezig hoor!
stef schreef:die onderste vind ik net een welshje! Echt pony uitstraling... (no offence)
Iemand nog antwoord op mijn bit vraag misschien?
Renza schreef:Geloof het wel, vond het iig wel een tof paard, de rest stuiterde alle kanten op die was tenminste gewoon braaf (al werd er wel gezegd dat hij ook wel druk kon doen hoor, om de mensen die van wilde paarden houden gerust te stellen ofzo) .
stef schreef:die onderste vind ik net een welshje! Echt pony uitstraling... (no offence)
sherif schreef:stef schreef:die onderste vind ik net een welshje! Echt pony uitstraling... (no offence)
om deze opmerking kan ik alleen maar lachen, het is dan ook MIJN WELSHJE (en een van de meest rastypische Arabisch Volbloeden van Nederland
)!!
sherif schreef:stef schreef:die onderste vind ik net een welshje! Echt pony uitstraling... (no offence)
om deze opmerking kan ik alleen maar lachen, het is dan ook MIJN WELSHJE (en een van de meest rastypische Arabisch Volbloeden van Nederland
)!!
stef schreef:Foto 14, is dat toevallig scorpio?
Wat ik me ook afvraag, waarom die (in mijn ogen) hele enge dunne bitjes? Ik zie dat de paarden niet even makkelijk zijn (ze springen alle kanten op) en dat is deels karakter, deels ook opvoeding naar mijn idee.
Als ik kijk naar die zwarte, die loopt gewoon zonder bit, met een mooi showhalstertje, en eventueel een bustrensje zou toch ook kunnen? of springt dat weer teveel in het oog?
Dus even niet van wel of niet zielig, maar de reden er achter? Puur show of heeft het een andere reden?
JosjeBE schreef:Bij deze ook nog wat foto's van mijn kant:
Perlamon???
Perlamon???
]
Hazzebaz schreef:JosjeBE schreef:Bij deze ook nog wat foto's van mijn kant:
Perlamon???
Perlamon???
]
Hartstikke Perlamon!!!
Wauw, Josje wat een waanzinnige mooie foto`s. Zijn ze na te bestellen bij je? Zou ze graag willen hebben.