en hij weet het zelf ook goed genoeg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:
kimmie261 schreef:haha zo zielig is het nou,dat zelf paarden die loslopen het uit zichzelf doen..
nou hij is zo lang geblesseerd geweest,dat hij eigenlijk nog mee is gegaan naar duitsland met de gedachte,ik zie wel hoe lang hij het nog red..
ik heb echt foto's van zin benen,daar werd ik toen even niet vrolijk meer van...
maar hij red zich heel erg goed,op dit moment,en we zijn zelfs begonnen weer met rijden,iets wat ik zelf niet meer verwacht had.
en het gaat heel erg goed,zolang dat het gaat,geniet ik er heel erg van!!het is zo'n vreselijk lief gaaf paard..zolang hij geen pijn heeft en geniet van het leven,al kan ik er nooit meer op rijden,mag hij bij mij blijven..
kimmie261 schreef:zich heel erg goed,op dit moment,en we zijn zelfs begonnen weer met rijden,iets wat ik zelf niet meer verwacht had.
en het gaat heel erg goed,zolang dat het gaat,geniet ik er heel erg van!!het is zo'n vreselijk lief gaaf paard..zolang hij geen pijn heeft en geniet van het leven,al kan ik er nooit meer op rijden,mag hij bij mij blijven..