[WN] Vers van de pers.....startnummer 2007

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Klaasje

Re: Vers van de pers.....startnummer 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 10:57

Ik heb Sheila net gebeld wat betreft de startnummers, het kan zijn dat deze de 18e, voor diegenen die in Oosterwolde starten, daar worden ze misschien ook afgegeven.

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 11:15

hallo allemaal,

even een berichtje vanuit het federatiesecretariaat ter opheldering.
Het klopt dat we wat laat waren met de mail omtrent de startnummers maar dat kwam door het nieuwe programma en alles daaromheen. Dit duurde langer dan verwacht. Mijn excuses hiervoor. Ik heb vorige week getracht iedereen een mailtje te sturen maar heb meerdere retour gekregen. Het kan dus zijn dat ik niet iedereen heb bereikt via de mail. Ik ben nu bezig om alle brieven te printen en ze gaan alsnog via de post de deur uit. Dit moet eind deze week gerealiseerd zijn. Mocht je dus inmiddels hebben aangevraagd (omdat je een mail hebt gehad) en toch nog een brief krijgen dan hoef je niet nogmaals te reageren. Iedereen die wil starten op de 18e in Oosterwolde kan gewoon zijn startnummer aanvragen (het liefst wel ze snel mogelijk en niet een paar dagen voor de show) en ik zal er dan persoonlijk voor zorgen dat diegene zijn startnummer voor de show binnen heeft en anders kom ik ze ter plekke uitreiken (heb ik vorig jaar ook gedaan), ze moeten dan wel op tijd betaald zijn! Voor de overige startnummerhouders geldt wel dat men ruim drie weken voor de show aan moet vragen en dan alle startnummers van 2006 nu verlopen zijn. Wij maken alleen voor de show in Oosterwolde een uitzondering omdat het aan ons lag dan iedereen zo laat is geinformeerd. Wil je dus een show starten in 2007 dan zul je opnieuw moeten aanvragen en het moment van aanvraag is de einddatum in 2008.(dus 1 mei 2007 aangevraagd is einddatum 1 mei 2008)
Het aanvraagformulier kan per post verstuurd worden, maar als je hem digitaal kunt invullen of kunt scannen dan mag hij ook als bijlage aan de mail naar secretariaat@westernsport.nl. Mochten er nog vragen zijn dan kun je deze ook stellen via dit mailadres aangezien ik weinig op bokt zit. (ben veel te druk met de startnummers Knipoog )Ook ben ik telefonisch te bereiken op werkdagen van 9 tot 12 op 06-54757574. Ik hoop dat ik de meeste vragen heb beantwoord en zoniet dan zie ik ze via de mail tegemoet.
En Anja toch wel bedankt voor je actie Knipoog
groetjes Sheila de Reu
federatiesecretariaat

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 12:25

Dank je wel Sheila! Ik zal het formulier morgen posten Haha!

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 13:21

........en ik wil je wel helpen met het uitdelen van de nummers bij de Silver-Ranch want ik ga toch geen foto's maken. Ik vind namelijk dat wanneer iedereen per jaar een paar uurtjes voor zijn/haar vereniging/federatie tijd maakt het voor iedereen wat aangenamer wordt en de contributie laag blijft.

Rob

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:43

Dank je sheila, dan wacht ik wel op het aanvraagforumulier. Want het forumulier op internet kan ik niet openen?

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 16:11

Ik il eventueel ook wel komen helpen in oosterwolde start toch zelf niet.
Ik hoor het wel van iemand als er hulp nodig is.

En nee jan ga niet je paard borstelen

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 17:06

Nee Tanja,weet ik !
bij ons hangt het trouwens van het weer en mijn hersenpudding af of we komen,ik ben er weer niet knapper op geworden met die ritssluiting Cool groetjes, Jan

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 08:25

jeetje jan wat een ongeluk!! Sterkte

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:35

ook helpers voor het vouwwerk van de brieven Knipoog en het likken van de postzegels.....Knipoog

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:40

Ik wil best vouwen en likken hoor Knipoog
Ligt er alleen aan waar het opgehaald moet worden?

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 13:02

He Shellybelly.....startnummers, brrrrrr, herinneringen komen terug Frusty Ziek Verward Huilen Boos! Knipoog Haha! Haha! . Maar..... als je wilt en ik kan je ergens mee helpen, let me know !!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:19

Bloos Ik heb geen mail gehad omtrend de startnummers, Sil ook niet.
Wel lag gisteren bij mij in de bus de brief omtrend de startnummers...
Daarin lees ik; graag drie weken voor de wedstrijd dien ik een startnummer aan te vragen....ik kreeg die brief 3 feb en wil eigenlijk in Oosterwolde starten, Sil heeft de brief nog niet en die wil ook starten, dus maak ik een kopei van haar van de mijne en vullen we hem in en sturen we hem op, maar dat geeft geen 100% zekerheid of onze startnummers dan voor de 18 feb, aankomen, hoe kunnen wij dit dan oplossen??? Willen wel graag starten in Oosterwolde, morgen maar even bellen Bloos

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 23:16

wat een telefoontje soms aan antwoorden kan geven Bloos Kleine moeite, groot plezier Knipoog

Maar nogmaals voor iedereen, als je wilt starten in Oosterwolde en je wilt tijdig een startnummer, dan wil ik graag deze week het aanvraagformulier in huis hebben en ook dient het startnummer dan betaald te zijn. Volgende week gaat me niet meer lukken aangezien er enige verwerkingstijd in zit, en die moet je me ook gunnen....
Maar ik weet wel, ik droom nu zelfs al over startnummers.... Clown

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 16:43

shellybelly schreef:
Maar ik weet wel, ik droom nu zelfs al over startnummers.... Clown

Zolang het maar geen nachtmerries worden Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:51

Ik vind dat ook wel een keer gezegd mag worden dat Shellybelly een 'hell of a job' neerzet. Ga er maar aanstaan. Al die startnummers en gegevens verwerken in een korte periode.

Dus van mij uit in ieder geval: erg bedankt voor je inzet! Ja

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 23:03

Anya, je hebt reuze-gelijk en heb ten alle tijden veel respect voor Sheila gehad. Ik weet trouwens zo goed wat een "fokking" klus het is...... !!! Bloos Clown Tong uitsteken

Sheila, je verdient inderdaad een hele dikke pluim dat je alles weer in goede banen leidt.... Afbeelding

Afbeelding ....een bloemetje voor jou !!!

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:55

Bloos Bloos Bloos Bloos Afgod Afgod Afgod

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 09:12

Yes, ik heb mijn eerste nummer binnen. Fijn dat het dezelfde zijn als vorige jaren. Toppie Shellybelly OK dan! !

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:37

Ja, ik heb ze ook binnen.. en ook het zelfde nummer mogen houden!
Dank je wel Sheila, je hebt het weer geweldig voor elkaar op een heel korte termijn!

Geweldig, heel erg bedankt! Afgod Go jij! Go jij! OK dan!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 16:26

Ik heb hem ook al binnen, mooi nummer trouwens....
Wat ik me wel afvraag waarom ze vanaf 1 februari lopen, dus met terugwerkende kracht. Heb bv al later dan 1 februari de aanvraagmail en de betaling verstuurd en dus deze week binnengekregen. Is dat gewoon "het seizoen"? en heb ik daarover heen gelezen?

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 11:30

Sheila Bedankt !
Mijn eigen nr. binnengekregen en mogen houden wij blijven dus nr. 1111 . Vooral de communicatie via de emil was geweldig goed.
Je hebt weer bergen verzet en hier is maar 1 ding voor te zeggen.
Mijn COMPLIMENTEN voor hoe je dit alles zo snel en correct hebt verwerkt.