MOOIE foto's!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Wieke_ schreef:MirandaFuego: Bedoel je de kleur van Lookie? Die blijft nog wel even zo hoorDie is al erg lang zo, en Look is ook al 7.
stalleke schreef:Wat een mooie fotos!!
Ik zie er toch een klein beetje van Tink inwel apart dat 3 zusjes alle 3 van bokkers zijn
GribaldiFAN schreef:Zal ik een geheimpje verklappen.... Het zijn 4 zusjes en ook de vierde is van een bokkerEn ze staan alle vier in Brabant. Dus het wordt tijd voor een zusjesmeeting
![]()
Eigenlijk moet hypofocus de andere twee ook nog eens op de gevoelige plaat leggen. Kunnen we ze mooi vergelijkenGeen goed idee Femke
[gast1122] schreef:Pfff , en of het een mooi beestje is. Een heel mooi getekende schimmel.
Hij zal zeker wel verkleuren ? (witter worden)
GribaldiFAN schreef:stalleke schreef:Wat een mooie fotos!!
Ik zie er toch een klein beetje van Tink inwel apart dat 3 zusjes alle 3 van bokkers zijn
Zal ik een geheimpje verklappen.... Het zijn 4 zusjes en ook de vierde is van een bokkerEn ze staan alle vier in Brabant. Dus het wordt tijd voor een zusjesmeeting
![]()
Eigenlijk moet hypofocus de andere twee ook nog eens op de gevoelige plaat leggen. Kunnen we ze mooi vergelijkenGeen goed idee Femke