MOOIE foto's!!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En hele mooie foto's natuurlijk!
Echt een mooi beestje heb je

wel apart dat 3 zusjes alle 3 van bokkers zijn
_Wieke_ schreef:MirandaFuego: Bedoel je de kleur van Lookie? Die blijft nog wel even zo hoorDie is al erg lang zo, en Look is ook al 7.

stalleke schreef:Wat een mooie fotos!!
Ik zie er toch een klein beetje van Tink inwel apart dat 3 zusjes alle 3 van bokkers zijn
En ze staan alle vier in Brabant. Dus het wordt tijd voor een zusjesmeeting
Geen goed idee Femke
GribaldiFAN schreef:Zal ik een geheimpje verklappen.... Het zijn 4 zusjes en ook de vierde is van een bokkerEn ze staan alle vier in Brabant. Dus het wordt tijd voor een zusjesmeeting
![]()
Eigenlijk moet hypofocus de andere twee ook nog eens op de gevoelige plaat leggen. Kunnen we ze mooi vergelijkenGeen goed idee Femke
[gast1122] schreef:Pfff , en of het een mooi beestje is. Een heel mooi getekende schimmel.
Hij zal zeker wel verkleuren ? (witter worden)
Maar ze maar mag eruit zien zoals ze eruit wil zien, ze blijft toch altijd mijn lieve Lookie
GribaldiFAN schreef:stalleke schreef:Wat een mooie fotos!!
Ik zie er toch een klein beetje van Tink inwel apart dat 3 zusjes alle 3 van bokkers zijn
Zal ik een geheimpje verklappen.... Het zijn 4 zusjes en ook de vierde is van een bokkerEn ze staan alle vier in Brabant. Dus het wordt tijd voor een zusjesmeeting
![]()
Eigenlijk moet hypofocus de andere twee ook nog eens op de gevoelige plaat leggen. Kunnen we ze mooi vergelijkenGeen goed idee Femke

hij is echt heel erg mooi daar zou je meteen verliefd op worden.