annepanne schreef:Of het zegt iets over jou!
Zegt ook genoeg zo'n antwoord. Maar vertel ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

annepanne schreef:Of het zegt iets over jou!
annepanne schreef:Lekkere vergelijking, als je op je kind gaat zitten dan moet die nog langer in het ziekenhuis blijven!
Pff t is al laat...

CarpeDiem schreef:onder t mom ZIELUG>>
Als je raad wat t is, mag je t zeggen..
GG: als jij er zon groot probleem van wil maken moet je dat vooral doen. Bij paarden heb je nu eenmaal niet zoveel ruimte dat je er altijd netjes omheen kunt lopen. En tja dan beland je er weleens op.. Deze foto is als een grap gemaakt, gelukkig zijn er mensen die er wel de humor van in kunnen zien..
Dus niets netjes eromheen kunnen lopen lukt niet, het was gewoon even een lolletje........
GillsGipsey schreef:@aafje87 : Het gaat er niet om of iemand het zielig vindt. Ieder zijn mening.
Maar je zet nu eenmaal niet zo'n foto op het internet en denkt dat iedereen dit dan maar normaal vindt ???? Dat is dus niet zo.
In dit geval was er geen aanwijsbare noodzaak om OP het paard te gaan zitten i.v.m. een fixatie of zoiets dergelijks, dus is het gewoon een lolletje (Ja er niet netjes omheen kunnen lopen.......) Je krijgt dan ook de meningen van mensen die hier (voor de GRAP op een paard gaan zitten tijdens de operatie) NIET zo gecharmeerd van zijn. Daar kun je op wachten. Bovendien geeft Carpediem dat zelf ook aan dat ze die reakties wel had verwacht.
GillsGipsey schreef:Heb niet voor niets niet op internet staan bij wie ik werk
en : ja heb t wel geleerd. Geef alleen per PB waar ik werk, en dan nog aan mensen die ik goed ken.
Dus wie heeft het over ergens een groot probleem van willen maken.........

annepanne schreef:GillsGipsey schreef:
Ehm waarom heb je zelf geen profiel? Ja idd!!

CarpeDiem schreef:owh ja dat had ik beter kunnen doen. Misschien moeten we dat maar laten veranderen.. Of ik laat t topic sluiten.
@ volbloedje6. Dat je het in een ander topic van me niet kunt winnen is beetje laag dat je dat nu hier gaat uitvechten.
Grappige is dat op t moment dat ik zo over m heen stond, ik al tegen mn collega zei: als we dit op bokt zetten dan weten we zeker dat half bokt in mijn nek zit.. Ach ja, ik wist dat ik dit ging krijgen.
Zal eppo morgen de groeten doen van zn fanclub!
Gaat je nog lukkekn ook
Ik vind het wel grappig dat er toch nog verschillende meningen blijven komen, want meestal 1 negatief schaap over de dam en wordt je er door overladen 
. Zielig zielig zielig... nou dat zal allemaal wel meevallen.
Ik neem aan dat degene die erop zit zeker wel respect voor paarden heeft, ze werkt er tenslotte mee! 
annepanne schreef:@Gillsgipsey jij bent toch ook niet open naar mensen van bokt toe? Of wel? Waarom zou CD alles open en bloot op een forum moeten zetten en jij niet? Denk dat dat aan jezelf is te bepalen!