2 jarige Eppo voor het eerst onder de Vrouw!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GillsGipsey

Re: 2 jarige Eppo voor het eerst onder de Vrouw!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 23:48

annepanne schreef:
Of het zegt iets over jou!

Zegt ook genoeg zo'n antwoord. Maar vertel ? Gaaaap

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 23:52

annepanne schreef:
Lekkere vergelijking, als je op je kind gaat zitten dan moet die nog langer in het ziekenhuis blijven!

Pff t is al laat...

Het gaat me niet om de gewichten of hoeveel het paard aan kilo's kan hebben.
Het gaat erom dat ik dit niet bepaald respectvol vind. Daarom de vergelijking met een kind.

GillsGipsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:08

CarpeDiem schreef:
onder t mom ZIELUG>>

Afbeelding

Als je raad wat t is, mag je t zeggen..

GG: als jij er zon groot probleem van wil maken moet je dat vooral doen. Bij paarden heb je nu eenmaal niet zoveel ruimte dat je er altijd netjes omheen kunt lopen. En tja dan beland je er weleens op.. Deze foto is als een grap gemaakt, gelukkig zijn er mensen die er wel de humor van in kunnen zien..

Ik maak er geen groot probleem van, zal mij een worst wezen wat jullie met eigen paarden doen in de OK. Ik geef mijn mening over iets wat ik ronduit belachelijk vindt.
Bij de topic paraveterinairen VERSUS dierenartsen staat het filmpje van de operatie en daarin wordt gesproken over het feit dat er ook geouwehoert moet kunnen worden tijdens de operatie Bloos Dus niets netjes eromheen kunnen lopen lukt niet, het was gewoon even een lolletje........
Daar schrijf je tevens:
WBT dat topic.. Die mensen weten niet wat er daadwerkelijk in zon OK gebeurd. Ook bij mensen trouwens.. We wisten dat dit gezegd zou worden.. Heb niet voor niets niet op internet staan bij wie ik werk
en : ja heb t wel geleerd. Geef alleen per PB waar ik werk, en dan nog aan mensen die ik goed ken.
Dus wie heeft het over ergens een groot probleem van willen maken.........

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:13

Even voor de mensen die dit "zielig" vinden, ik denk dan niet hoe je wilt weten hoe het er in een normaal ziekenhuis aan toe gaat!
Daar gaan ze ook op patienten "zitten" als ze aan het crashen zijn omdat er onderweg bv. naar de OK iets gebeurt!!(en trouwens er gebeuren dingen in de OK die ook niet te beschijven zijn en waarvan je echt geen idee hebt dat het gebeurt! Ok tijdens een normale operatie wordt besproken hoe het weekend was van iemand en etc!)
Kom op zeg, als je een beetje kan kijken zie je dat ze geneens echt steunt op dat paard!
En over respectloos gesproken, kan me een stuk ergere dingen voor de geest halen die in mijn ogen een stuk respectlozer zijn tegen over dieren! Paard heeft er niets van gemerkt/gevoelt en als er tijdens een normale operatie zoiets wordt toe gepast(omdat er iets gefixeerd moet worden in een bepaalde houding) is het niet respectloos? beetje krom

GillsGipsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:23

@aafje87 : Het gaat er niet om of iemand het zielig vindt. Ieder zijn mening.
Maar je zet nu eenmaal niet zo'n foto op het internet en denkt dat iedereen dit dan maar normaal vindt ???? Dat is dus niet zo.

In dit geval was er geen aanwijsbare noodzaak om OP het paard te gaan zitten i.v.m. een fixatie of zoiets dergelijks, dus is het gewoon een lolletje (Ja er niet netjes omheen kunnen lopen.......) Je krijgt dan ook de meningen van mensen die hier (voor de GRAP op een paard gaan zitten tijdens de operatie) NIET zo gecharmeerd van zijn. Daar kun je op wachten. Bovendien geeft Carpediem dat zelf ook aan dat ze die reakties wel had verwacht.
Laatst bijgewerkt door GillsGipsey op 17-11-06 00:26, in het totaal 1 keer bewerkt

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:25

Ik vind t diertje sowieso al zielig... kan niet tegen paardjes die wat hebben. Afijn, ik zou persoonlijk niet op zo'n beestje gaan zitten dan, uit het grote zielig oogpunt. Maar als jij dat wel kunt moet je vooral doen wat je niet laten kan toch. Ik hoop dat het beeste weer lekker kan leven en dat de operatie goed is geslaagd!

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:28

GillsGipsey schreef:
@aafje87 : Het gaat er niet om of iemand het zielig vindt. Ieder zijn mening.
Maar je zet nu eenmaal niet zo'n foto op het internet en denkt dat iedereen dit dan maar normaal vindt ???? Dat is dus niet zo.

In dit geval was er geen aanwijsbare noodzaak om OP het paard te gaan zitten i.v.m. een fixatie of zoiets dergelijks, dus is het gewoon een lolletje (Ja er niet netjes omheen kunnen lopen.......) Je krijgt dan ook de meningen van mensen die hier (voor de GRAP op een paard gaan zitten tijdens de operatie) NIET zo gecharmeerd van zijn. Daar kun je op wachten. Bovendien geeft Carpediem dat zelf ook aan dat ze die reakties wel had verwacht.

ben ik opzich met je eens maar zoals bokt befaamd wordt het wel weer heel erg opgeblazen allemaal!

Ik bedoelde mijn reactie ook niet op jou maar voor iedereen in het algemaan!

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:29

Go Aafje!

Mensen we weten dat jullie tere zieltjes zijn maar kom op zo'n vrij onschuldige foto moet kunnen! Wat denk je zelf dat mensen doen als dit hun dagelijks werk is? Alleen maar puur gefixeerd op hetgeen ze aan het doen zijn, terwijl dit pure routine is? Daar kan je gerust bij praten hoor. En als je dan toch in een ander topic loopt te neuzen en het filmpje gezien hebt, dan heb je ook gezien dat de ok echt krap is! (en als je uberhaupt nog nooit een ok of iets dergelijks gezien hebt, laat je dan niet uit over zaken waar je niets vanaf weet!!).

Flauw om opmerkingen uit een ander topic hier neer te knallen, hou dan de eer aan jezelf!
Vind je dit niet leuk? Nou prima er zit rechtsbovenin een knopje met een wit kruisje erin. Een simpel klikje verlost je van dit gruwelijk wrede topic!!

En voor alle anderen, ja dit is humor, misschien wat bekender onder DA's en paraveterinairen (en artsen en verpleegkundigen!) maar als het je niet aanstaat ga dan lekker een ander topic bekijken!

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:31

GillsGipsey schreef:
Heb niet voor niets niet op internet staan bij wie ik werk
en : ja heb t wel geleerd. Geef alleen per PB waar ik werk, en dan nog aan mensen die ik goed ken.
Dus wie heeft het over ergens een groot probleem van willen maken.........

Ehm waarom heb je zelf geen profiel? Ja idd!!

GillsGipsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:33

annepanne schreef:
GillsGipsey schreef:

Ehm waarom heb je zelf geen profiel? Ja idd!!

JA idd annepanne voor mensen zoals jij, klopt helemaal super gezien.
OK dan!

doniaxxsiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:35

Ik lach me rot, om sommige opmerkingen hier. Ach wat is dit zielig, nou ik vind van niet hoor. Er gebeuren wel 1000 dingen meer met paarden die veel zieliger zijn. En dit is echt weer typisch bokt. Wat blazen jullie het op zeg.

Ik vind het grappig hoor.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:38

@ ik vind het erop zitten niet zo zeer zielig, als dat ik het paardje gewoon zielig vindt omdat ie sowieso geopereerd moet worden...

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:44

trouwens ooit iemand in een mortuarium geweest?
Vooral die van geneeskundige universiteiten doen het goed, daar dansen de studenten met vaak een slok teveel de lambo met een dooie maar die dooie kan wel een kennis van je zijn die zijn lichaam aan de wetenschap nalaat!
En dat geeft niets, zeker niet omdat het niet "bestaat" voor de buiten wereld omdat er nooit wat van gezien wordt!
En zo zijn er nog 10-100 den voorbeelden waar je geen kip over hoort omdat het niet "bestaat".
kom op zeg

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:45

Wat wordt er weer lekker doorgedraafd hier, door sommige mensen. Een beetje humor mag wel in het leven en het is hun eigen paard.
Zo te zien wordt er uitstekend voor m gezorgd.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:54

Anders had ie in de kroketten gezeten en ik denk dat de meeste hier ook niet stilstaan bij het leed wat er in een kroket zit Vork

En nee ik ben niet vegetarisch..

@Gillsgipsey jij bent toch ook niet open naar mensen van bokt toe? Of wel? Waarom zou CD alles open en bloot op een forum moeten zetten en jij niet? Denk dat dat aan jezelf is te bepalen!

volbloed6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 06:36

CarpeDiem schreef:
owh ja dat had ik beter kunnen doen. Misschien moeten we dat maar laten veranderen.. Of ik laat t topic sluiten.

@ volbloedje6. Dat je het in een ander topic van me niet kunt winnen is beetje laag dat je dat nu hier gaat uitvechten.

Grappige is dat op t moment dat ik zo over m heen stond, ik al tegen mn collega zei: als we dit op bokt zetten dan weten we zeker dat half bokt in mijn nek zit.. Ach ja, ik wist dat ik dit ging krijgen.
Zal eppo morgen de groeten doen van zn fanclub!

ik had geneens door dat dat dezelfde was, ik geef gewoon direct een mening. Voel je je soms aangevallen? En ik kom het niet winnen van je? Kom op meid. Wees een beetje realistisch. Maar als je met de eer wilt strijken. Be my guest, het was me alles behalve om de eer te doen

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 07:46

Haha, had je zin in een topic met tig pagina's Haha! Gaat je nog lukkekn ook Knipoog Ik vind het wel grappig dat er toch nog verschillende meningen blijven komen, want meestal 1 negatief schaap over de dam en wordt je er door overladen *LOL*

Het zou ook echt niet in mijn hoofd opkomen eriop te gaan zitten en dan een foto te maken. Maar das ieders mening natuurlijk. Zielig ving ik het niet, het paard wordt er echt niet slechter van volgens mij hoor.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 07:51

Nou de penny's zijn ook weer aan het wordt geweest hoor Haha! . Zielig zielig zielig... nou dat zal allemaal wel meevallen.

Ik vind de foto geweldig. hihi.

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 12:40

Ik ben geen penny, wel af en toe met mijn eigen paard maar dat even terzijde.
Ik vind dit ook zielig, het zou nog niet in me opkomen als mij paard er zo bij lag om erop te gaat zitten... zoals je zegt het is jou paard, en ik hoop dat hij er niks van gemerkt heeft.
Maar goed meningen zijn verdeelt maar ik vind het dus niet kunnen, en ik kan er helemaal niet om lachen.

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:22

Nou eerlijk gezegd zie ik het probleem ook niet helemaal hoor... dat paard is hartstikke knock out! Die heeft er totáál geen last van.. Dan kan je het wel een zielig gezicht vinden, maar dat komt gewoon door het feit dat het dier er zo bij ligt, niet doordat zij erop zit. En respectloos.. dat zie ik al helemaal niet... denk je nou echt dat dat paard bijkomt en denkt: goh, er staat een foto van mij op bokt met een dierenartsassistent die op me zit, wat respectloos! Clown Ik neem aan dat degene die erop zit zeker wel respect voor paarden heeft, ze werkt er tenslotte mee!

pieternel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:40

Jeetje wat een gedoe allemaal maar goed dat iedereen zijn mening heeft.

GillsGipsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:46

annepanne schreef:
@Gillsgipsey jij bent toch ook niet open naar mensen van bokt toe? Of wel? Waarom zou CD alles open en bloot op een forum moeten zetten en jij niet? Denk dat dat aan jezelf is te bepalen!

Inderdaad annepanne dat is heel goed geformuleerd. Het is AAN MEZELF om dat te bepalen.

Ik hoef verder toch geen verantwoording af te leggen, of verder nog iets over mezelf op een forum te zetten. Daar zie ik het nut niet van in en dat is mijn keuze. Heb alleen maar mijn mening gegeven.

De topicstarter heeft ook de keuze gehad om die foto WEL of juist NIET te plaatsen. En ze heeft totaal uit zichzelf geschreven dat ze liever niet heeft dat men weet waar ze werkt, dan weet je dat mensen daar op door kunnen gaan, dat moest ze toch van niemand doen en schrijven ?
Ben je dan wel open ?
Zij gaat met een dergelijke foto op bokt staan, dat doet ze vrijwillig. WAAR staat dat CD alles open en bloot op een forum moet zetten ??? Zij plaatst die foto en ze geeft zelf al aan dat ze toch wel verwacht dat er heftige reakties op zouden kunnen komen. Nou dat is dus gebeurd.... Als je met zo'n foto op het internet gaat moet je het niet vreemd vinden dat men dan wil weten wie nu die persoon is die zo'n foto plaatst ? Tja dat krijg je als je je kop boven het maaiveld uitsteekt.

Heb ook helemaal geen behoefte om meer van CD te weten, de foto zegt genoeg en dat heb ik kenbaar gemaakt. Je doet het goed als woordvoerder voor CD, maar wat mij betreft mag je nu wel stoppen hoor. Ik heb mijn zegje gezegd en wil het daar graag bij laten.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:56

Zo wij krijgen nu ineens allemaal woorden naar onze kop als penny en dat we tere zieltjes hebben.
Kom op zeg, doe even normaal.

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 14:03

Gezellig hier zeg!

Ik persoonlijk zie er de lol niet van in. Maar ja, je moet het zelf maar weten, paard heeft er weinig van gemerkt denk ik Knipoog

bar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 14:13

Hahaha ik vind de foto wel geinig maar die reacties zijn echt top.. om je dood te lachen Haha!