Edit: kan alleen nog steeds die longeerlijn niet vinden, of longeer je m los?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PrinnieJ schreef:Beetje raar dat een deel zulke vreemde reactie's geeft op de manier van bijzetten, ieder heeft gewoon zn eigen manier toch?:) Even voor de informatie: Sjak Laarakkers longeert jonge paarden ook zo(althans 'die van mij' wel) en k neem aan dat hij toch echt wel verstand heeft van wat ie doet, maar nog maals iedereen heeft zn eigen manier. Verder harstikke leuk paard, mooi koppie zit er op! Ben inderdaad ook benieuwd naar de rijfoto's, misschien n x iemand anders vragen om mee te komen?
Edit: kan alleen nog steeds die longeerlijn niet vinden, of longeer je m los?
sjorsie schreef:Buxy schreef:toch jammer dat jullie zo achterlijk reageren... waarschijnlijk is het niet voor ieder paard de beste methode maar je kent je eigen paard het beste lijkt me zo? tuurlijk kan het altijd een keer fout gaan maar bij welke methode is dat niet?
moet je paard eerst z'n nek breken voordat jij iets anders gaat proberen?
poes schreef:
Jarrah: jouw tip is goed maar je gaf volgens mij net krak dezelfde reactie in dat andere topic met die fout bevestigde pessoa?
sjorsie schreef:dit is het nieuwe discussie topic viewtopic.php?f=123&t=683992&p=20111734#p20111734