djuno schreef:Chiqa schreef:Ah dit topic is corrupt
schandalig hè?
*en toen spoot de cola door mijn neusgaten weer naar buiten*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
djuno schreef:Chiqa schreef:Ah dit topic is corrupt
schandalig hè?

Nada schreef:Ooooh Tien, dit vind ik niet kunnen![]()
![]()
Die inrijdmeid is veels te schaars gekleed voor mijn oogjes...

Anne_GTI schreef:Toch vind ik het niet normaal. Ik denk dat dit dier veel te veel in handen komt. Een normale jaarling hoef je echt niet met deze grappen aan te komen.
. 
Anne_GTI schreef:Als die pop lek is bij het kruis krijgt die jaarling al die lucht over de rug. Daar had ie behoorlijk van kunnen schrikken en een trauma voor de rest van zijn leven van kunnen oplopen.
xKatleentjex schreef:Hij ziet er een beetje bezweet uit. Volgens mij heeft ze hem eerst 2 uur opgejaagd met een zweep op een klinkerpad, zodat ie nu zo moe is dat hij niet meer kan weigeren.
Anne_GTI schreef:Als die pop lek is bij het kruis krijgt die jaarling al die lucht over de rug. Daar had ie behoorlijk van kunnen schrikken en een trauma voor de rest van zijn leven van kunnen oplopen.

Cinnepin schreef:Anne_GTI schreef:Als die pop lek is bij het kruis krijgt die jaarling al die lucht over de rug. Daar had ie behoorlijk van kunnen schrikken en een trauma voor de rest van zijn leven van kunnen oplopen.
maar dat is toch niet gebeurt? waarom er dan wel over druk maken?
ik denk dat ts echt wel weet wat ze doet hoor
maar dan hebben ze wel een leuke jeugd gehad met een kudde leeftijdsgenoten op een platte wei in de opfok. Dat is opvoedkundig verantwoord.

:D
hahahh
wat mooi!!
gr charlotte

sunshinelove schreef:en over 2 weken pas naar les?? ow ik dacht dat ie over een weekje er al wel klaar voor was joh...!
. xKatleentjex schreef:Bah, dat is nog maar pas aan het puberen, en dat mag al gewoon bij zijn vriendin blijven slapen.
Bij mij thuis was dat niet waar hoor.