Even showen..!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aartlover

Re: Even showen..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:59

Ik vind ze echt heel lief Haha! alleen idd een cap is wel wat veiliger... Veel succes nog met inrijden Haha!

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 18:00

bedankt..Knipoog en die cap jaa.. ik vergeet well eens wat denk dr voortaan well aan..Knipoog

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 19:00

Leuke fjordjes Lachen
tja ik denk dat je voortaan wel even na denkt voor je zonder cap en zadel op je fjordje stapt na dit topic.
En veel plezier met je leuke fjordjes Lachen

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 21:01

ja idd ik denk well na nou..Knipoog maarjaa allemaal bedankt voor het commentaar en de rest ook bedankt..Tong uitsteken

Charret

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 21:53

izabella schreef:
Waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig???
Echt zonde van deze jonge dieren!

Helemaal mee eens. Ik heb een Fjordenbeeb van dezelfde leeftijd [= net 2,5 jaar] ik denk er nog niet eens over om erop te zitten. Laat staan zonder zadel, zonder cap op de openbare straat!

En ik vind het niet zeuren, we mogen ze er toch wel op wijzen dat dit nog een keer verkeerd gaat en die jonge dieren nu overdonderd zijn en nog mak maar ze het snel genoeg zat worden en er ongelukken gebeuren.

Ik vind de ruin wel een lief koppie hebben Ja

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:33

@ Charret: Mischien moet je het topic even doorlezen er is namelijk al verteld dat ze geen 2 meer zijn Knipoog

Charret

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 23:56

Ik las het inderdaad, geloof het echter niet. Lachen

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 00:09

Charret schreef:
Ik las het inderdaad, geloof het echter niet. Lachen

ben ik niet de enige, wel toevallig, allebei met een letter A en ineens zijn ze 3.......... en dan nog vind ik het niet goed om een paard zonder zadel in te rijden, dat is veel te wiebelig op zo'n onstabiele rug

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 00:11

en hoe weten ze dan dat die fjorden al 3 zijn?
ze hebben immers geen papieren.
maar wel heel leuke paardjes.

enne misschien even ophouden over die cap, want dat heeft iedereen wel gehoord, wordt daar eerlijk gezegd wel gek van ( ook al ben ik niet de ts)

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 00:24

Ketaki schreef:
en hoe weten ze dan dat die fjorden al 3 zijn?
ze hebben immers geen papieren.
maar wel heel leuke paardjes.

enne misschien even ophouden over die cap, want dat heeft iedereen wel gehoord, wordt daar eerlijk gezegd wel gek van ( ook al ben ik niet de ts)

mij zal je niet horen over die cap, want ik rij zelf ook altijd zonder Bloos

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 10:57

Moderatoropmerking:
Lijkt me inderdaad ook niet nodig om nog door te gaan over de cap. Meisje heeft intussen gemeld dat de boodschap is aangekomen, en als ze niet luistert is het gewoon haar verantwoordelijkheid moest ze eens er langs donderen Lachen

Lennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:29

Sorry, ook ik denk dat ze 2 - 2,5 zijn. Anders is het wel heel toevallig...maargoed mochten ze wel 3 zijn dan vind ik het nog onverantwoordelijk. Ook een 3 jarige is nog erg jong, en groeit ook nog. Bovendien vind ik dat je moet zorgen voor een goede basis...op de foto ziet het er niet uit alsof jullie bezig zijn met een goede basis. Maargoed dat is mijn mening.
Mijn 2-jarige (van juni) blijft voorlopig nog lekker freewheelen in het land en pas wanneer hij er aan toe is gaan we eens aan beleren beginnen. Als hij er pas op zijn 4e aan toe is blijft hij lekker tot zijn 4e staan.

Wel leuk paardjes trouwens.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 14:07

Leuke fjorden, ik vind vooral de wat grotere leuker! Knipoog Is mijn mening hoor. En het is inderdaad niet verstandig maar helemaal jullie eigen verantwoording om zonder zadel en cap te gaan rijden. Daarnaast vind ik sommige reacties soms iets te overdreven. Ik vind dat je uit deze foto's helemaal niet op kan maken, dat jullie onjuist met deze fjorden omgaan. Ik zie alleen maar 2 fjorden met hoofdstel in waar 2 gezellige meiden op zitten. Ze draven niet, ze galloperen niet, jullie springen er niet mee, op deze foto's, so what's the problem? Alleen zou ik het inrijden wel op een laag pitje zetten, totdat ze idd 4 jaar zijn, maar ook dat is mijn mening. Maare leuke foto's! Haha!

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 14:19

Zonder zadel vind ik niet heel erg. Je voelt het paard beter aan en het paard jou ook.

izabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 16:53

aartlover schreef:
Zonder zadel vind ik niet heel erg. Je voelt het paard beter aan en het paard jou ook.
Dat wel, maar je paard heeft al moeite zijn balans te houden met een ruiter op zijn rug en zonder zadel zit je zelf ook minder in balans. Draven zonder zadel bij het inrijden vind ik helemaal te moeilijk nog voor een jong paard.

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 18:47

De ene (de donkerste) heeft een heel herkenbaar koppie. Waar staan deze fjorden of waar komen ze vandaan?

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 18:48

Ze staan in klarenbeek..

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 18:48

izabella schreef:
aartlover schreef:
Dat wel, maar je paard heeft al moeite zijn balans te houden met een ruiter op zijn rug en zonder zadel zit je zelf ook minder in balans. Draven zonder zadel bij het inrijden vind ik helemaal te moeilijk nog voor een jong paard.

Draven doe je toch ook nog niet met een jong paard. eerst maar eens die stap Knipoog

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 18:49

en klarenbeek ligt toch tussen zuthpen en apeldoorn?

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 18:50

Nee natuurlijk doe ik nog niet draven..Knipoog en ik zit er nu ongv 1 X in de 2 weken op en dan een rondje stappen en er weer af..

Ik heb geen idee waar dat ligt als je het zo vraagt..Tong uitsteken maar wel vlak bij manege koopman

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 18:50

Shtlanders schreef:
Ze staan in klarenbeek..

Ahaa, net binnen het bord van Klarenbeek ook, staan meerdere fjorden in het weiland?? Dan heb ik ze laatst wel gezien. Een vriendin van me woont in Klarenbeek!

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 18:53

ze staan tegen over manege koopman dan moet je zown soort brug over het kanaal er staan maar 2 fjorden in het weiland ernaat staan nog een hoop koeien

Zimbwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 19:07

Prachtige fjorden hoor! jullie hebben maar geluk met ze. Nog veel succes met inrijden Lachen

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 19:08

dank jee

Linda_o1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 19:18

Wat een gave fjorden!
succes met inrijden! Lachen