alleen idd een cap is wel wat veiliger... Veel succes nog met inrijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
alleen idd een cap is wel wat veiliger... Veel succes nog met inrijden
en die cap jaa.. ik vergeet well eens wat denk dr voortaan well aan..

maarjaa allemaal bedankt voor het commentaar en de rest ook bedankt..
izabella schreef:Waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig???
Echt zonde van deze jonge dieren!
Charret schreef:Ik las het inderdaad, geloof het echter niet.
Ketaki schreef:en hoe weten ze dan dat die fjorden al 3 zijn?
ze hebben immers geen papieren.
maar wel heel leuke paardjes.
enne misschien even ophouden over die cap, want dat heeft iedereen wel gehoord, wordt daar eerlijk gezegd wel gek van ( ook al ben ik niet de ts)

Is mijn mening hoor. En het is inderdaad niet verstandig maar helemaal jullie eigen verantwoording om zonder zadel en cap te gaan rijden. Daarnaast vind ik sommige reacties soms iets te overdreven. Ik vind dat je uit deze foto's helemaal niet op kan maken, dat jullie onjuist met deze fjorden omgaan. Ik zie alleen maar 2 fjorden met hoofdstel in waar 2 gezellige meiden op zitten. Ze draven niet, ze galloperen niet, jullie springen er niet mee, op deze foto's, so what's the problem? Alleen zou ik het inrijden wel op een laag pitje zetten, totdat ze idd 4 jaar zijn, maar ook dat is mijn mening. Maare leuke foto's!
aartlover schreef:Dat wel, maar je paard heeft al moeite zijn balans te houden met een ruiter op zijn rug en zonder zadel zit je zelf ook minder in balans. Draven zonder zadel bij het inrijden vind ik helemaal te moeilijk nog voor een jong paard.Zonder zadel vind ik niet heel erg. Je voelt het paard beter aan en het paard jou ook.
izabella schreef:aartlover schreef:Dat wel, maar je paard heeft al moeite zijn balans te houden met een ruiter op zijn rug en zonder zadel zit je zelf ook minder in balans. Draven zonder zadel bij het inrijden vind ik helemaal te moeilijk nog voor een jong paard.Zonder zadel vind ik niet heel erg. Je voelt het paard beter aan en het paard jou ook.
en ik zit er nu ongv 1 X in de 2 weken op en dan een rondje stappen en er weer af..
maar wel vlak bij manege koopman Shtlanders schreef:Ze staan in klarenbeek..