Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
delete schreef:Ik zou zeggen, wat een leuke haf!! Maar als je ff verder kijkt, zie je wel verschijnselen van een arabier. Echt leuk beesje joh! Ik vind hem persoonlijk t meest op een haflinger lijken.
Success verder
sherif schreef:ik deel dezelfde mening als Dunja en Ctjelief, dit paardje heeft niet de uitstraling van een arabisch volbloed en zie echt geen kenmerken van de arabier in dit paardje terug! Maar desalniettemin een super leuk diertje hoor
Maroush schreef:CtjeLief schreef:ik denk dat je toch maar eens een volbloed van dichtbij moet bekijken dan.. in het hoofd zie je echt geen arabier, geloof me.. je ziet een verfijnde haflinger maar nogmaals laten we geen appels met peren vergelijken, er zijn geen arabische kenmerken te zien.. echt niet..
Nounou, je hebt wel een duidelijke mening zeg![]()
Ik vind dat er best wat arabisch in te zien is. Zoals anderen ook al zeiden vooral aan de benen en het iets sjiekere koppie. Nee, idd niet met een enorme dish, maar wel wat verfijndDan lijkt die arabische invloed me dus prima terug te zien!

Citaat:Meeste arabjes hier in Nederland lijken al niet op 'arabjes'. (Lees: Typisch).. en dan zou je in jouw haf duidelijk arabier zien?
danielle_ikk schreef:bij de laatste foto kan je het echt goed zien! mooi paardje!

maar hijs wel coel KsVrPy schreef:delete schreef:Ik zou zeggen, wat een leuke haf!! Maar als je ff verder kijkt, zie je wel verschijnselen van een arabier. Echt leuk beesje joh! Ik vind hem persoonlijk t meest op een haflinger lijken.
Success verder
jep mee eens