Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Quir schreef:Zover ik weet alleen op de zaterdag, soms zondag
SaskiaKur schreef:Quir schreef:Zover ik weet alleen op de zaterdag, soms zondag
Ah dan is de kans groot dat we komen!
Quir schreef:Okeej, ik ook nog nooit. Zou eigenlijk afgelopen jaar met mijn merrie mee doen, bij de vierjarige, maar met nogal veel trubeels qua zadelmak maken/inrijden, heb ik het maar uitgesteld tot 2007![]()
En ik ga gewoon voor de ervaring, leuke punten rijden is altijd leuk
Quir schreef:Je kan nog niet inschrijven en als je kan inschrijven kan je je eigen inschrijven totdat het vol zit![]()
Je moet dan ook een 1e en een 2e keus invullen
Quir schreef:1e keus waar je het liefste wil rijden en 2e keus waar je dan het liefst wil rijden![]()
Dus bijvoorbeeld
1e keus: Sevenum
2e keus: Veghel
Ja, we willen een oefenwedstrijdje einde van de winter rijden
Quir schreef:Leuk!
Hoe lang is hij/zij nu onder het zadel?
We zijn nu bezig met buiging in de galop, want dan wilt ze terugvallen. Vind het zoiezo een topprestatie wat we samen leveren, want ze kon echt niets.

Quir schreef:Das wel een fijn karakter als ze werkwillig zijn! Is die van mij gelukkig ook, maar dan ook alleen bij mij!![]()
Ik zag trouwens oko een stalgenootje van mij in jouw profiel staan

Quir schreef:Haha Kim staat met der knollekes bij mijn paard op stal![]()
Verle is ook zo! Alleen ik en degene die geholpen heeft met zadelmak maken kunnen haar echt rijden, de rest ligt er gewoon direct langs. Alleen ons mam kan er ook wel redelijk mee weg komen, al gaat Verle ook dan aan het uitproberen en het is dan niet zo'n lievertje![]()
Maar ik ga nu slapen, morgen derde wedstrijd met mijn merrie
Veel succes nog met Wes! Enne wel laten weten als je naar de Pavo komt he?!

SaskiaKur schreef:Quir schreef:Haha Kim staat met der knollekes bij mijn paard op stal![]()
Verle is ook zo! Alleen ik en degene die geholpen heeft met zadelmak maken kunnen haar echt rijden, de rest ligt er gewoon direct langs. Alleen ons mam kan er ook wel redelijk mee weg komen, al gaat Verle ook dan aan het uitproberen en het is dan niet zo'n lievertje![]()
Maar ik ga nu slapen, morgen derde wedstrijd met mijn merrie
Veel succes nog met Wes! Enne wel laten weten als je naar de Pavo komt he?!
Wat is de afstammeling van Verle? Zou me niet verbazen dat ze dadelijk dezelfde moeder of vader hebben
Ja, ik ga ook slapen. Veel succes morgen met de wedstrijd en laat me weten wat je hebt gemaakt! En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte met de eventuele deelname van de Pavo Cup 2007!