foto's]me vriend voor de 2e keer op mijn paardje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Blablabla11

Re: foto's]me vriend voor de 2e keer op mijn paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:20

damn hoe heb je dat voor elkaar gekregen.. ik ben al 7 jaar met mijn vriend en al die tijd heb ik al paarden maar denk maar niet dat hij er op stapt.. stel je voor hahah..
Maareh mooie foto's erg netjes voor de eerste keer.. maar ehm ff een vraagje.. loopt jou paard zo makkelijk naar beneden of uuhhh is hij gewoon een natuur talent.. haha
groetjes lindy

MyHappyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 13:23

Lindy1982 schreef:
damn hoe heb je dat voor elkaar gekregen.. ik ben al 7 jaar met mijn vriend en al die tijd heb ik al paarden maar denk maar niet dat hij er op stapt.. stel je voor hahah..
Maareh mooie foto's erg netjes voor de eerste keer.. maar ehm ff een vraagje.. loopt jou paard zo makkelijk naar beneden of uuhhh is hij gewoon een natuur talent.. haha
groetjes lindy

haha lukt het egt niet Tong uitsteken das wel jammer dan zeker.

ze loopt ook best wel makkelijk naar benenden hoor, of het een natuurtalent is tja ik zie het van het weekend hij
hij gaat op een fjord rijden Knipoog kijke of ie die ook naar beneden krijgt Tong uitsteken

xx

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:28

whaha ga je het ook vast leggen op de foto... ben benieuwd.. misschien dat die van mij er nog ooit op gaat.. hij loopt wel soms met ze en als ik niet kan doet hij ze ook Tong uitsteken

http://www.mijnalbum.nl/Foto=8QHUVUQH
whahah maar er op.. naja hoop het ook ooit ..
Misschien word hij wel mijn prins op het witte paard... droom droom
Laatst bijgewerkt door Blablabla11 op 18-08-06 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

MyHappyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 13:30

hihih Tong uitsteken en als je et vraagt aan um zegt ie dan egt neee ..

jah hij wou zelf dat ik foto's ging make .. en als k geen zin had moest ik tog Knipoog

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:35

ja hij zegt stap niet op zo'n beest.. hahah hij was helemaal weg van fiesta... een vorig paard van mij zie je op mijn pro.. daar had hij wel op gewild maar dat was een hufter die was ik aan het beleren.. maar klikte niet.. dat paard kon het wel goed met mijn vriend vinden en hij heeft hem ook van alles geleerd.. ook de biks schep apporteren.. Hij gooide hem weg en dan kwam fies het weer terug brengen.. maar met mij en fies ging het niet.. Ik heb nu een nieuwe kwpn paard en toevallig zit er een beetje de zelfde bloedlijn in dus dat vond mijn vriend erg leuk.. Hij speelt gaarg met die beesten.. mijn vorige paard had hij een zonnebril opgedaan.. gek genoeg pikken ze alles van hem hahah

MyHappyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 13:40

haha jah als mijn vriend op stapt doet ze alles maar goed .. t zijn en blijve beesten,, das wel jammer at het niet klikte dat is vaak niet zo leuk.. haha leuk dat ie dat allemaal doet,, ik ben bezig met de spaanse pas enzo zulke dinge vind ik wel leuk Knipoog