En hoelaat moet de rest starten en moet er ook nog iemand op vrijdagavond in het M1?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
urbanmove schreef:ey,
Ik kom ook.Mijn eerste wedstrijd
![]()
Ik mag vr 6 okt om ongeveer 23.00 in ring 4 een b proef rijden.
En dan 20 min later nog een keer.
Heb er echt super veel zin in maar verwacht er niet veel van eerste wedstrijd voor mij.Urban heeft nu ongeveer 6 wedstrijden gereden maar dat was vorig jaar.
Ben dus super zenuw8tig
Au3 schreef:@Tuusi_minion ik zie jou anders nog niet op de startlijsten staan, of heb ik ergens overheen gelezen ??
Ik sta nu voor 2 proeven ingeschreven in het L2, maar waarschijnlijk start ik als eerste (moet 's middags om 16u op een boot zitten, grrrr) dus lang zal ik niet kunnen genieten (of klagen) over mijn L2 debuut. Ik heb er nu toch wel de kriebbels voor , eerste keer indoor (tis al een heldin op sokken) en L2 debuut ! Wish me Luck !
jaggie schreef:Ik heb me daadwerkelijk nog ingeschreven voor 2 proeven in het M1 met Undercover, ik moet dus op vrijdagavond 6 okt, als 24ste (gelukkig niet te vroeg, want 't is natuurlijk een stukje rijden voor ons). 't Is onze eerste indoorwedstrijd, zal wel weer ff wennen zijn, maar ach ergens moeten we weer een begin maken.
@Tuusi_Minion, hmm geloof niet dat ik jouw ooit op wedstrijd gezien heb...wel leuke paardjes heb je!
SaskiaKur schreef:Ja, de eerste wedstrijd van de Indoorkalender is Voerendaal. Daarna Beek. Voerendaal ben ik lid van geweest. Lucassen ken ik, die Jurylid bedoel je? Ik ken nog een Lucassen in de paardensport.
Tuusi_Minion schreef:urbanmove schreef:ey,
Ik kom ook.Mijn eerste wedstrijd
![]()
Ik mag vr 6 okt om ongeveer 23.00 in ring 4 een b proef rijden.
En dan 20 min later nog een keer.
Heb er echt super veel zin in maar verwacht er niet veel van eerste wedstrijd voor mij.Urban heeft nu ongeveer 6 wedstrijden gereden maar dat was vorig jaar.
Ben dus super zenuw8tig
Dan moet je tegen een vriendin van mij rijden, ik zou ook eerst meedoen in die ring maar ik heb me afgemeld want ik heb al paar weken geen les gehad, ga vrijdag van stal wisselen en ze loopt niet optimaal vind haar nog niet klaar ervoor.
protonja schreef:SaskiaKur schreef:Ja, de eerste wedstrijd van de Indoorkalender is Voerendaal. Daarna Beek. Voerendaal ben ik lid van geweest. Lucassen ken ik, die Jurylid bedoel je? Ik ken nog een Lucassen in de paardensport.
welke lucassen bedoel jij? rijd je pony's ? ik ken wel pony ruiter Maud Lucassen.
urbanmove schreef:Tegen wie dat dan ik ken een paar mensen uit mijn ring
Citaat:Ja, de eerste wedstrijd van de Indoorkalender is Voerendaal. Daarna Beek. Voerendaal ben ik lid van geweest. Lucassen ken ik, die Jurylid bedoel je? Ik ken nog een Lucassen in de paardensport.
Citaat:welke lucassen bedoel jij? rijd je pony's ? ik ken wel pony ruiter Maud Lucassen.
Citaat:Sorry zag bij het terug lezen dat Tuusie_Minion al hetzelfde antwoord had gegeven !
Royaldancer_ schreef:Ik kom zeker kijken mijn nicht moet ook met der paardjes rijden
misschien kennen jullie haar wel Bianca VLiex Spauwen
en natuurlijk de mensen uit geleen aanmoedigen en kijken na bokkers wt moeten
Tuusi_Minion schreef:Au3 wanneer moet jij rijden??
Tuusi_Minion schreef:Paarden dressuur en Pony;s A-B kader (duitsland,Nederland, Belgie)
Wie komt er allemaal?
Ik vind het cool dat ze ook het a en b kader willen laten komen, leuk om te zien.!
Voor de paarden zijn het van B tot Z2
Tuusi_Minion schreef:Au3 togghehe
Ikke niet Sas ik heb me afgemeld omdat ik vanaaf de paarden na een andere stal breng (Pol Jorissen) en bijna geen les meer heb gehad enso niet optimaal