Concours hippique Buitenpost 06'

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_xx

Re: Concours hippique Buitenpost 06'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:29

haha jah en zijn paard was ook echt prachtig:D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 19:07

Haha ja hij is knapp!! Vork Ik zat ook al om een Osseweide tent te zoeken hahah!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 19:52

het was echt super mooi allemaal!!!
heb echt genoten!
net voor het kampioenschap hackneys een grote bui maar verder toch echt lekker weer!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:09

Ja, het was weer een leuke dag! Jammer dat het aantal deelnemers ieder jaar minder wordt.
En die bui voor het kampioenschap, erg jammer. Ze waren echt doorweekt! Wel een mooie en terechte kampioen! Ja Willeke was ook erg blij. Ook leuk de nummer 2! Die hackney is een dekhengst, en zo'n beetje de eerste 2 nakomelingen hebben wij op stal staan. Haha!
Quadrum ging erg goed, mooie show. Er wilde iemand anders graag mee de ring in dus ik heb mijn witte pakkie mooi schoon gehouden. Tong uitsteken Scheelde ook wat sprintjes, omdat ze 2 keer over de streng zijn gegaan. Wel grappig, dat andere quadrum hackney's (die met de vosjes en 1 bruintje) is een 4-spanrijder, rijdt nooit meer aangespannen wedstrijden, maar ongetraind op de hackneybewegingen lieten ze zich goed zien! En dit was de buurman van 3 deuren verderop en tevens mijn hoefsmid.....wist helemaal niet dat hij ook ging!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:14

o haha dat is raar?
dus jullie reden zegmaar achter alkaar aan?
het viel me wel op dat jullie quadrum netter liepen, niet verkeerd bedoeld tegenover die anderen natuurlijk hoor, maar daarbij liep de voorste pony met actie, en de rest veel minder.
bij jullie liep het hele spul mooi actief.
het lijkt me echt moeilijk zeg, ik stond een hele tijd op het oeventerrein te kijken, ook naar het inspannen enzo, echt leuk en leerzaam!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:16

Het quadrum liep echt heel goed, de hackney's waren de quadrums die het netst achter elkaar bleven lopen. Alle pony's in dat quadrum zijn goede span en tandempony's. Het gouden en bronsen duo van het NK tandems. Knipoog In het span waren het de spannen die 1ste en 2de stonden. Haha! Ze showden echt heel lekker, en Jan is ook echt een vakman met rijden.

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 19:23

Ja, Springen was ook erg leuk Tong uitsteken vind ik wel leuker dan dat aanspannen!

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:38

bah ik wou ook mee doen .. maar het is dus alleen springen ? Verdrietig

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:15

Heel erg oud topic...........