Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. is het trouwens bij de young riders/junioren ook zo dat de 'beste' als laatste mogen starten? Javelin schreef:de 2e duitse junior moet nog starten. Ben benieuwd of dat diegene boven de 70% uitkomt. Zal wel mooi zijn als zowel de Young riders als de junioren van Nederland met hun 1e plaats in het algemeen klassement hun dag vandaag afsluiten.
gabyfedde schreef:Javelin schreef:de 2e duitse junior moet nog starten. Ben benieuwd of dat diegene boven de 70% uitkomt. Zal wel mooi zijn als zowel de Young riders als de junioren van Nederland met hun 1e plaats in het algemeen klassement hun dag vandaag afsluiten.
De 2e Duitse junior, Katharina Winkelhues, was de Duitse reserve. Is al 2x Europees Kampioen bij de pony's geweest, dus EK-ervaring heeft ze al.

Javelin schreef:is het trouwens bij de young riders/junioren ook zo dat de 'beste' als laatste mogen starten?
.
Allemaal duimen voor het team van nederland
Ook Angela moet makkelijk bovenaan kunnen rijden!!!
. Ik denk dat je daarna wel op kunt maken waar de Nederlandsers uiteindelijk eindigen. haike schreef:Wie wil mij wat meer uitleg geven over het klassement? De basisregelementen ken ik compleet, maar op dit niveau haak ik echt af.
Tellen zo bv alle resultaten of mogen ze de slechtste laten vallen? Hoeveel mogen individueel starten, of iedereen?
Javelin schreef:Zullen ze wachten totdat de 3e Duitser heeft gereden. Ik denk dat je daarna wel op kunt maken waar de Nederlandsers uiteindelijk eindigen.