Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik bof maar met zo'n kwijlie Haf !!!
Wat vinden jullie trouwens van zijn aparte kleur ? elf vind ik het erg mooi, met name omdat je het haast nooit ziet bij Hafs. Ik ben zooooo trots op mijn paardje !!!!

Hoe krijg je het voor elkaar dat hij stijgerd en dat hij zulke sprongen maakt ?? Heb je hem dat geleerd of was hij gewoon fris?? Echt super foto's!!!

RoosArwin schreef:Wauw wat een prachtige haflinger!!, echt een paard om van te dromen![]()
Hoe krijg je het voor elkaar dat hij stijgerd en dat hij zulke sprongen maakt ?? Heb je hem dat geleerd of was hij gewoon fris?? Echt super foto's!!!
![]()
Groetjes Roosmarijn
Hij steigerde omdat hij behoorlijk wild was, hij stond toen al 2 maanden stil (ondertussen 3 maanden, vanwege een lichte beschadiging aan het sesambeentje wat goed moet herstellen) en hij was al die tijd al niet meer op het strand geweest.
Er was een grote vlieger (van een kitesurfer) en daardoor werd hij een beetje knetter, zoals je ziet !!
En de steigerfoto (de laatste) is niet helemaal echt, dat zijn 2 foto's aan elkaar geplakt. Op pagina 1 van dit topic kun je zien hoe de fotograaf dat heeft gedaan, echt heel knap !!

en erg mooi paardje! 
Kyralovertje schreef:Mooie foto's!
Probeer voortaan alleen je foto zo te bewerken, dat het bijna niet zichtbaar is. Nu zie je op sommige foto's wel heel duidelijk dat ermee gerommeld is
Ik vind ze prachtig, dus ik ben blij dat ik het niet zie !!
Arliss schreef:Hoi hoi, ik had beloofd een berichtje achter te laten, wat een super foto's zeg! De gene met de camera in de handen kan goed met dat ding om gaanen erg mooi paardje!

Echt prachtig!! 

Hij hinnikt in stal altijd als ik hem roep (soms hoeft dat nog niet eens, dan hoort of ruikt hij me al) maar in de wei niet altijd. Hij hinnikt naar vrijwel iedereen, hij staat dan ook bekend als de grootste kletskous van de hele manege !!!!!
Ik denk dat de foto's onze superband wel duidelijk beschrijven, wij zijn onafscheidelijk !!!

josjelover schreef:wat een mooie foto's en mooie haflinger