Stoere Wessel op de wei (friese hengst)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Noah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:11

kimmie261 schreef:
wat wel weer een nadeel is,is dat door het "volwassen" uiterlijk wessel inderdaad uitnodigt tot sneller beginnen,ik denk dat als ik hem nu zou inrijden,dat weinig mensen zouden zien dat hij nog maar zo jong is.

Maar gelukkig heb ik geduld ,tijd en nog 4 andere paarden die ik kan rijden voor mezelf,dus hij mag nog lekker in de wei lopen,en jong zijn...

Velen zouden er al mee begonnen zijn, laat hem inderdaad nog maar even lekker groeien (mentaal dan) en nog even lekker jong zijn is ook heel belangrijk!

Stopcontact

Re: Stoere Wessel op de wei (friese hengst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:48

Ze zijn weer heel gaaf
Wessel is zooon gigantisch lekker stuk

Rietjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:23

Wat een geweldige Fries!!.. Echt super mooi!

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 12:30

Aan wessel zijn hoofdje zie je nog echt dat het nog maar een kleuter is hoor.

Ik zou lekker wachten met hem, hij is toch al zo makkelijk, beleren zal niet zoveel moeite geven.
Met Duke was het het beste om al te beginnen voor zijn derde, die was hondsbrutaal en had een beetje opvoeding al nodig
Jikke is bijna drie jaar, die is ook al vrij breed, maar toch oogt haar hoofdje en gedrag echt nog als een piepklien kleutertje, dus die longeer ik misschien 2 keer per week een paar minutjes. Meer nog niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 13:01

t is een super lekkerding!!

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 16:47

ik wacht ook lekker met hem hoor,ik moet eerst mamma fries en lazlo een beetje op de rit krijgen,dus even geen tijd voor wessel,die mag zich nog een poosje zelf vermaken...

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:56

hijs echt knap goed dat je nog even wacht met inrijden , zoals al vele zeggen , de meeste waren al begonnen
Heel veel plezier van hem !

Winkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 11:06

Wat ziet hij er toch weer heerlijk uit
En over dat aan het werk zetten betreft. Hij is pas 2 jaar! Dat mensen dat kunnen zeggen. Hij is misschien wel ietsje te zwaar maar echt moddervet zou ik em niet noemen! Hij heeft gewoon een lekker buikkie Volgens mij is daar niks mis mee. Het verdwijnt snel genoeg weer als hij eenmaal aan het werk gaat.

Dirkje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 11:14

Mooi beestje..

echt een lekker ding