die laatste paar fotos ook!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

merrieveulen schreef:marielleaartsen schreef:Harstikke leuk zeg![]()
benieuwd wat die meiden van mij met paarden doen,
als het goed is komen er 2 paardjes te staan bij de dierenweide waar ik werk dus kan weer knuffelen met shetjes hihi
heerlijk he? ik heb vandaag ook gewoon even lekker in de wei gezeten om met ze te troetelen. hopen maar dat die van jou er ook zo'n lol in krijgen!

en die laatste fotos echt sppr lief..
Echt een leuk combi!!
Vooral die lig foto's!! echt onwijs cool!!
Ik weet niet of het al gezegd is (Bokt kennende vast wel :p ) maar ik zou Max andere schoentjes of eventueel laarzen aan doen die geschikt zijn voor te rijden, kwestie van dat dat ietsje veiliger is

Pellie schreef:ach wat een leuk setje zeg![]()
wat voor zadeltje heb je er eigenlijk op liggen?

amytje schreef:superleuke fotos vooral met dat liggen enzo. heb je het hem aangeleerd om te liggen op commando of was het puur geluk dat je zulke leuke fotos hebt kunnen maken

Skribbleee schreef:ahhh vetlief die 2 vooral die laatste foto's zijn te lief..![]()

Renske_ schreef:geweldig wat een superleuke foto's!
ventje is zelf aan de kleine kant voor de pony, dat zien we hier niet vaak
die laatste paar foto's zijn echt te schattig
merrieveulen schreef:bedankt! ik heb juist commentaar gekregen dat dit onverantwoord zou zijn, dus... leuk om te horen, hihi! en inderdaad, ik zie dit toch veel liever dan een pony die uit 'veiligheidsoverwegingen' een veel te grote/ zware ruiter moet dragen...
merrieveulen schreef:bedankt! ik heb juist commentaar gekregen dat dit onverantwoord zou zijn, dus... leuk om te horen, hihi! en inderdaad, ik zie dit toch veel liever dan een pony die uit 'veiligheidsoverwegingen' een veel te grote/ zware ruiter moet dragen...