Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik neem m'n fotocamera mee, dus als iemand foto's wilt moet diegene me maar een PB sturen.
Elaine schreef:Volgens mij zijn ze bekend
yousra schreef:Ik kom kijken!Ik neem m'n fotocamera mee, dus als iemand foto's wilt moet diegene me maar een PB sturen.

daffodil schreef:Is er twijfel dan? Ligt het veld er niet goed bij? Echt heel veel regen is er toch niet gevallen.....
Maar hier is het ook niet veel beter...
Tyrza schreef:Nou... bij ons in Strijen mogen de paarden flippers aan als ze naar buiten gaan. Dus ik vrees dat het in Zuid Beijerland niet veel beter zal zijn.
voorzitter RRR schreef:DE RIDDERKERKSE RUITERDAGEN 2006 AFGELAST/UITGESTELD !!
Na uitvoerig beraad en overleg heeft het bestuur van Sint Joris helaas moeten besluiten de wijdstrijden van 2 en 3 september 2006 niet door te laten gaan..
De staat van het wedstrijdterrein is door de overvloedige regenval van de laatste tijd van dien aard dat het onverantwoord zou zijn ruiter en dier bloot te stellen aan de risico’s die dit met zich meebrengt.
Wij begrijpen dat dit voor velen een teleurstelling is.
Ook voor het bestuur en vrijwilligers welke tijd en energie gestoken hebben in de voorbereidingen.
In het laatste overleg is besloten het evenement, o.v.v. goedkeuring van de KNHS, te verplaatsen naar mei 2007.
De reeds ontvangen startcoupons zullen z.s.m. aan u worden teruggestuurd, de ontvangen startgelden worden z.s.m. aan u overgemaakt.
Wij hopen u in mei 2007 te mogen begroeten.
Namens het bestuur,
Frans van den Boom
Voorzitter