Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
woldhoeve schreef:zeg gewoon dat dit voorlopig de laatste is van de maand Juli, en dat 26 augustus pas de volgende is in Zeyen![]()
![]()
![]()

piggeljay schreef:@CC: ik heb je niet gezien in zeijen, maar pw doc tom dunit deed het fantastisch, hij is zowel in de pleasure als de horsmanship 5de geworden dus: volgende wedstrijd in winschoten is hij weer van de partij en dit keer proberen we ook reining te starten en laten we horsemanship vallen.
het andere paard dat mee komt is chex my smarty en die start ook in de reining dus je ziet A OK is back op shows
smax schreef:Gezellie smax weer mee en gaan, zou eerst niet maar idd 26 en 27 augustus duurt nog zolang dus vandaar dat we deze wedstrijd ook gaan meepikken en lookingatyou weet het nog niet, maar die slepen we gewoon weer mee
Zuidwolde weet ik nog niet, eens kijken wat ze er thuis van vinden
woldhoeve schreef:En toch vind je het stiekum wel gezellig
smax schreef:Zuidwolde weet ik nog niet, eens kijken wat ze er thuis van vinden
Als er geen "rare" dingen tussen komen ben ik er wel hoor!
reining ga ik niet starten.. moet nog wat meer oefenen.. maar ik wacht even af wat Jae's been doet en dan start ik wel in de trail. Ben altijd gek op PeppySan's hersenspinsels
. moet ik als een speer een startkaart gaan regelen
komt broer ook?????
. Nou nog een box zien te versieren, anders word het hem niet (Peppy gaat dr best doen in die richting
). Clip en alleen op de auto....Neuhhh wil mijn blik graag langer heel houden.
Ik sta zelfs zonder die foto's al voor schut dusse......
.