Mijn nieuwe pony's (hengst en ruin)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marlin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 16:55

hoe oud is die shet dan? naja, de 1 heeft het nog wel eerder als de ander , maarja, je komt er vanzelf achter! nog echt heeeeeelll veeeeel plezier met je pony kapotrijden en het schuldgevoel over een paar jaar! tssss

_anton_love_

Re: Mijn nieuwe pony's (hengst en ruin)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 16:59

whahah we zullen zien Hij is nu 6
En die minni is 4

_anton_love_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 16:59

ps het is geen SHET:@

Topcob

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:07

_anton_love_ schreef:
ps het is geen SHET:@

Ech wel

marlin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:25

ik had het over die ene van de foto, en je gaat me niet wijsmaken dat dat geen shet is
en zoals ik al eerder heb gezegt: ga gewoon lekker je verzorgpony verpesten, leuk joh !!!!

*zucht*

Melanie_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:27

HAHAHAHAHa:D

Nienke86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:29

Ik wil even wat zeggen , je gaat me niet vertellen dan je ook op Dex rijd wel...????
Die andere naja vind het er niet mooi uitzien en naja het is niet mijn pony maar vind je dit er niet veel leuker uitzien ..???
Afbeelding
Dit is dan wel een shetlander en die van jou een kruising , maar ik denk wel dat een meisje of jongetje moet vinden die ongeveer even groot is als deze ???
Past wel beter
maja zelf weten ik vind het opzich wel meevallen(geen mooi plaatje) en op mijn shetjes word alleen nog maar gereden door kleintjes , en dat voelt bij mij wel een stuk beter dan zo'n groot kind erop
Maja veel plezier nog X

*edit* spelfouten eruit gehaald *

tanya89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:09

Ik snap niet dat de eigenaar jou er op laat rijden zo verpest je en zn rug én zn benen omdat je met jou laarzen er tegen aan komt

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:17

My humble opinion je bent iets te lang voor die pony, maar dat weet je zelf stiekem ook wel

Ik heb de foto's goed bekeken. Zit er echt ijslander in (en zo ja, waar precies dan?)

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:25

.
..
Leuke shet .
alleen je neusriem zit te laag .

Melanie_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:26

nikkiej_86 schreef:
Ik wil even wat zeggen , je gaat me niet vertellen dan je ook op Dex rijd wel...????
Die andere naja vind het er niet mooi uitzien en naja het is niet mijn pony maar vind je dit er niet veel leuker uitzien ..???
http://www.mijnalbum.nl/Foto=QBKG7TN8[/img]
Dit is dan wel een shetlander en die van jou een kruising , maar ik denk wel dat een meisje of jongetje moet vinden die ongeveer even groot is als deze ???
Past wel beter
maja zelf weten ik vind het opzich wel meevallen(geen mooi plaatje) en op mijn shetjes word alleen nog maar gereden door kleintjes , en dat voelt bij mij wel een stuk beter dan zo'n groot kind erop
Maja veel plezier nog X

*edit* spelfouten eruit gehaald *

Helemaal mee eens! Dat ziet er toch veel beter uit? En je doet zo'n kind ook nog eens een plezier,en de shet, vind dat ook wel leuk! lekker een lief klein fijn kindje op je rug..

Melanie_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:27

tanya89 schreef:
Ik snap niet dat de eigenaar jou er op laat rijden zo verpest je en zn rug én zn benen omdat je met jou laarzen er tegen aan komt

Dat snap ik ook nie.,.

marlin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:37

Melanieetjuh schreef:
tanya89 schreef:

Dat snap ik ook nie.,.

ik ook niet! die moet wel een pesthekel aan die pony hebben

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:40

* geniet.

Maar je snapt me wel.

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:49

*pakt zak popcorn en gaat eens rustig zitten voor de 8 pagina's die nog gaan komen*

leuke pony

maar het ziet er niet overal even vriendelijk uit..

tanya89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:50

Ghehe ik sluit me aan...

_anton_love_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 18:52

Wat jullie allemaal vinden die vrouw zegt ook dat het kan, en nog eens ijslanders en shetlanders kunnen het aan! maar ja geen discusies meer hier over hou der mee op ik weet het nu wel! En natuurlijk rij ik niet op die kleine(dex) Er heeft 1 meisje een keer op gezeten en die weegt 39 kilo even even gestaopt verder nooit meer iemand opgezeten.

_anton_love_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 18:54

o ja en ik heb hem nu 1 week en heb der maar 2 keer op gereden.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:55

Waarom zoek je niet even door naar een grotere pony, waar je wel prima op past (je zal best niet te zwaar zijn, maar absoluut wel te lang)

_anton_love_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 18:58

Jaa ik weet het dat ik telang ben! maar ik rij ook niet vaak op hem. En ik ben nu al heel veel van hem gaan houden hoe die tegen me doet knuffelen hinneke enzo ik rij maar 2a3 keer in de week met hem half uurtjj niet eens. De rest lekker longeren en wandelen. Heerlijk

Mooi maken vlechies maken, uh was beurt(als het mooi weer is) Lekker vertroetelen en ik rij op een manege dus ik ga niet persé echt opzoek naar een andere paard. maar als ik een grotere paard vind zal ik het wel tof vinden.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 19:43

_anton_love_ schreef:
maar ja geen discusies meer hier over hou der mee op ik weet het nu wel! En natuurlijk rij ik niet op die kleine(dex)

Lijkt me een verstandige beslissing als je niet tegen kritiek kunt.

Je weet vooraf dat als je foto's op Bokt plaatst, dat je commentaar kunt krijgen waar je niet op zit te wachten. Kun je daar niet tegen dan is er een hele simpele oplossing, namelijk geen foto's plaatsen.

PS. Probeer ook iets aan je schrijfstijl te doen. Het is nu erg lastig lezen als je geen normaal ABN typt.