tssss
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tssss
_anton_love_ schreef:ps het is geen SHET:@

*

.
.
. nikkiej_86 schreef:Ik wil even wat zeggen , je gaat me niet vertellen dan je ook op Dex rijd wel...????
Die andere naja vind het er niet mooi uitzien en naja het is niet mijn pony maar vind je dit er niet veel leuker uitzien ..???
http://www.mijnalbum.nl/Foto=QBKG7TN8[/img]
Dit is dan wel een shetlander en die van jou een kruising , maar ik denk wel dat een meisje of jongetje moet vinden die ongeveer even groot is als deze ???
Past wel beter
maja zelf weten ik vind het opzich wel meevallen(geen mooi plaatje) en op mijn shetjes word alleen nog maar gereden door kleintjes , en dat voelt bij mij wel een stuk beter dan zo'n groot kind erop
Maja veel plezier nog X
*edit* spelfouten eruit gehaald*
tanya89 schreef:Ik snap niet dat de eigenaar jou er op laat rijden zo verpest je en zn rug én zn benen omdat je met jou laarzen er tegen aan komt
Melanieetjuh schreef:tanya89 schreef:Ik snap niet dat de eigenaar jou er op laat rijden zo verpest je en zn rug én zn benen omdat je met jou laarzen er tegen aan komt
Dat snap ik ook nie.,.

_anton_love_ schreef:maar ja geen discusies meer hier over hou der mee op ik weet het nu wel! En natuurlijk rij ik niet op die kleine(dex)