Als je steady shot hebt tenminste
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Renate12 schreef:Heeft er ook iemand toevallig op Troy gelet?? Vond deze hengst super voorgesteld en zeer veel verbeterd vergeleken met Den Bosch. Galop vond ik echt een sterk punt
) moet hebben en dat is naar mijn mening in het geval van Troy niet zo!marcolemar schreef:
Fidelio
: veel taktverlies, PAVO drafje... veel voorbeen voor een ferro, achterbeen moet verder ondertreden. Wel een gaaf dier!

SvenErik schreef:Renate12 schreef:Heeft er ook iemand toevallig op Troy gelet?? Vond deze hengst super voorgesteld en zeer veel verbeterd vergeleken met Den Bosch. Galop vond ik echt een sterk punt
Ik vind Troy meer een sportpaard dan een vaderpaard...
Omdat ik hem gewoon niet extreem genoeg vind om ook op een doorsnee merrie een leuk veulen te kunnen geven. Ik vind dat een dekhengst net dat beetje extra (de X factor) moet hebben en dat is naar mijn mening in het geval van Troy niet zo!
Verder vond ik hem wel goed gereden!
Margon schreef:Enne Sammie wat kan jou het schelen dat die kinderen bij de ingang stonden. Lekker belangrijk. Enne niet genoeg stoelen? Dats is waar maar die tribunes staan er normaal niet en er was in de kantine ook nog wel wat plek
Sammie schreef:[Troy zal wrs te zien zijn (geweest) op de gezamelijke show van v. Vliet en de Dalhoeve.
[/quote]
SplashIsLief schreef:Wanneer is die show? En waar?

Gitta1977 schreef:marcolemar schreef:
Fidelio
: veel taktverlies, PAVO drafje... veel voorbeen voor een ferro, achterbeen moet verder ondertreden. Wel een gaaf dier!
Heb je wel goed gekeken?
Fidelio toen ie nog een leuke naam had: Sam...
Bij ons op de wedstrijd, ZII...

marcolemar schreef:tja ik hem ook alleen maar op show's gezien...