mieki schreef:ik doe ook mee met mijn 4 jarige future x grafiet
in heerjansdam ben benieuwd
Leuk, dan komen we elkaar vast tegen!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mieki schreef:ik doe ook mee met mijn 4 jarige future x grafiet
in heerjansdam ben benieuwd

natuurlijk
:D en ik neem zeker mijn digi mee
en dan een mooi topic plaatsen natuurlijk. hebben julie al foto's julie 4 jarige?
Dexterzorro schreef:Àls ik der ben wil ik julie wel eventjes meeten![]()
natuurlijk
:D en ik neem zeker mijn digi mee
en dan een mooi topic plaatsen natuurlijk. hebben julie al foto's julie 4 jarige?
jah klopt ze doet mee aan de 4 jarige

Antoinette schreef:Ik zal trouwens zeker aanwezig zijn bij de pavo cup selectie Middenbeemster om te fotograferen.
Andere plaatsen bekijk/bedenk ik ter plekke
[edit] En de planning is ook dit jaar weer naar Ermelo te gaan voor de finale
smickey schreef:Hmm wordt Heerjansdam denk ik, met mijn 4-jarige Polansky x Kennedy. Gaat er nog iemand naar de oefenavond voor Pavo-paarden in Maasdijk o.l.v. Johan Hamminga?
smickey schreef:De oefenavond is 15 juni en volgens mij leer je dan hoe je je paard zo goed mogelijk voor kunt stellen op de Pavo-cup (soort van clinic idee). De inschrijving voor de oefenavond is al gestart, je kunt je volgens mij opgeven bij het secretariaat van KWPN Zuid Holland.

smickey schreef:Hmm wordt Heerjansdam denk ik, met mijn 4-jarige Polansky x Kennedy. Gaat er nog iemand naar de oefenavond voor Pavo-paarden in Maasdijk o.l.v. Johan Hamminga?
sarino schreef:ik doe waarschijnlijk ook mee aan de Pavo cup met een 4 jarige ruin van Metternich.
Maar wat voor proef moet je eigenlijk rijden?