Valeron en Ravel waren toch wel de toppers geloof ik, maar ook Why not vond ik erg opvallen
(wat kan dat ding al lopen met 3 jaar!!).Vic is niet echt mijn type paard, ik had me daar iets meer van voor gesteld.
Die vos pony hengs was ook erg gaaf!!! En Citago, jaaa wat moet je daar nou weer over zeggen, ..... KWIJL!
Ik vond het ook erg leuk dat er springen tussendoor kwam, was net weer ff wat anders. Alleen ergerde ik me daarbij wel een beetje aan het commentaar.
Die fries was ook erg gaaf, die vent had alleen beter skies onder kunnen doen
Verder moet ik zeggen dat ik ook heel erg gecharmeerd was van de veulens van Aachen en Ravel, vooral die bruine van Ravel was echt super!!! Aachen zelf had ik al eens vaker gezien, maar nu vond ik hem een klein beetje tegenvallen. Natuurlijk was hij nog steeds mooi, maar het had net iets meer uitstraling kunnen hebben.
Al met al was het een super show, ik heb nog wel een aantal filmpjes van Valeron en Ravel, dus ik ga eerst ff gaan bestuderen hoe ik die op internet krijg

OOOH wat hou ik toch van computers (geef mij maar een paard, die snap ik tenminste). Nouja, ik laat mijn pa er wel ff naar kijken vanavond.