Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. ze gaan voor een feestje buiten stappen en draven MET IEMAND ERNAAST... jeeutje, ze hebben geen grand prix intenties, gewoon leuke middag.. Als ze echt willen leren rijden zullen ze vast naar een echte manege gaan, gewoon lol met je knol dit... kjoetie schreef:wat een gemekker weer zeg.. ze gaan voor een feestje buiten stappen en draven MET IEMAND ERNAAST... jeeutje, ze hebben geen grand prix intenties, gewoon leuke middag.. Als ze echt willen leren rijden zullen ze vast naar een echte manege gaan, gewoon lol met je knol dit...
Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad, ziet er iig gezellig uit!
Samy schreef:Heel leuk dat je met je feestje ben gaan paardrijden, maar had je beter niet naar een 'echte' manege kunnen gaan. Je brengt nu de veiligheid van je vriendinnen in gevaar door zonder zadel naar buiten te gaan, want niemand van jullie heeft ervaring. Jullie rijden met oude caps en daarbij komt ook nog eens dat ik jullie te groot vind voor deze ponys.
Ik zou dus (zelf) voor een manege kiezen, Zilfia's Hoeve ofzo want die zit ook in Houten.