Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chantalvl schreef:Zonde zeg,,waaromdoe je dat??? maarja arm beest.. jouw probleem
Sieltjuh schreef:M'n zus had me het toevertrouwd, vond het er al erg moedig van d'r
ShannaY schreef:Ze waren juist helemaal NIET te lang op de eerste foto!
Perfecte lengte, iig om te vlechten wel. Alleen een beetje recht afknippen en voila!
ShannaY schreef:Ze waren juist helemaal NIET te lang op de eerste foto!
Perfecte lengte, iig om te vlechten wel. Alleen een beetje recht afknippen en voila!
polly2 schreef:ShannaY schreef:Ze waren juist helemaal NIET te lang op de eerste foto!
Manen afknippen....ehm...dat is echt not done....tenzij je een Fjord hebt!
ShannaY schreef:
Manen afknippen....ehm...dat is echt not done....tenzij je een Fjord hebt!
Sieltjuh schreef:Zonde?
Lange manen staan d'r niet hoorBinnen 2 weken zie je d'r niks meer van dat het zo kort was
chantalvl schreef:Zonde zeg,,waaromdoe je dat??? maarja arm beest.. jouw probleem
ellenlouise schreef:Sieltjuh schreef:Zonde?
Lange manen staan d'r niet hoorBinnen 2 weken zie je d'r niks meer van dat het zo kort was
Eerlijk gezegd zou ik ze er nu helemaal afhalen, knippen dus, zodat het omhoog gaat staan. Dat kan wel stoer staan. Enne, ik wil je niet ontmoedigen hoor maar met 2 weken zijn de manen echt geen 5 cm gegroeid.
Letizia schreef:Ehh ja, het was wel kort ja, gelukkig heeft ze 'n halve hals op haar deken zitten
Lotje85 schreef:Mensen ik KNIP de manen van Deena dus wel regelmatig en ze lijken absoluut niet geknipt. Kijk maar ff op profiel en de foto's van Deena tijdens longeren. Je moet gewoon een uitdunschaar hebben en vooral goed kunnen knippen! Maar ik ben het met mensen eens als ze zeggen dat Deentjes manen net wat te lang zijn, maar na een beetje knippen ben ik het meestal al weer beuen kap ik ermee.
ShannaY schreef:Letizia schreef:Ehh ja, het was wel kort ja, gelukkig heeft ze 'n halve hals op haar deken zitten
Ja, zodat dat kleine stukje haar dat ze nog heeft, er helemaal afgeschuurd wordt door het deken
Ik zou het er nu ook helemaal afhalen.