Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dat ik nogsteeds jaloers ben 
Renske20 schreef:jaweldat ik nogsteeds jaloers ben
maak morgen maar nieuwe foto's, desnoods standfoto's/hoofdfoto's of foto's waar die ff los is in de bak ofzo als het tijdens het longeren niet lukt

conny14 schreef:oehh hij ziet er echt lekker uit maudje!! waar sta je eigk op stal (A) weet ik nog steeds niet haha,, of gwoon bij jullie thuis?
knap koppie zit er op, geen longeerfoto's toevallig
ik was er nog nooit geweest
vriendin van vriendin van me die zit daar op de manege
kan ook super lopen zeg! _Romana_ schreef:hij is echt heeeel leuk! Ik vind die bles ook echt supergaaf!

MissHIS schreef:Leuk beest, Rockey! Ben benieuwd hoe hij zich verder ontwikkeld!

Maar hij ziet er super uit.
, vind hem zeker zo leuk als Cacharel
.
. Ben ook wel benieuwd waar je hem vandaan hebt, evt. handelsstal of weer via Corne? Anoukie schreef:Gaaf dier hoor Maud, vind hem zeker zo leuk als Cacharel
.
Dus Corne gaat hem zadelmak maken? Spannend. Ben ook wel benieuwd waar je hem vandaan hebt, evt. handelsstal of weer via Corne?
maar moet wel lukken, corne is daar wel handig in. corne zag deze te staan en via hem zijn we er aangekomen

grandeur schreef:Hey Maud,
Wat een leukerd !
De filmpjes krijg ik alleen niet geopen (internet explorer crasht dan) maar dat ligt vast aan mijn computer...
Wat ik me afvroeg (ook n.a.v. jouw reactie in mijn topic over dressuurstang) ben je nog van plan om binnenkort met Cacharel Z1 te gaan starten ??
Vroeg het me opeens af, ik zag jouw onderschrift regelmatig voorbijkomen en wij gingen al geruime tijd ongeveer gelijk op qua klasses en winstpunten...![]()
![]()
Succes met je nieuwe aanwinst !!