zijn karakter is ook super..!! gewoon een lieverd..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heinekengirl schreef:Zijn er nog meer foto's van Perlamon & Al Ahmar??
Ik heb Perlamon gereden toen ik stage liep bij hem op stal.
Wat een imponerend beest zeg!!
Kowloon schreef:
uhhh, het is maar een klein stukje neus....maar volgens mij staat hier een vreemde vrouw met mijn vent te zoenen....
Zal ik je ff komen opzoeken
Geweldig dier, zijn er weinig als hij 

Leo_ke schreef:Gaaf die foto's!!
LobekeGeweldig dier, zijn er weinig als hij
Misschien een domme vraag, geen idee hoe het met die hengst zit en of hij überhaubt nog leeft / dekt, maar was Basgier G er ook? Er lopen wel zwarten bij, maar ben verder een leek op dit gebied, dus geen idee of dat hem is
En Moran ox?

babyboo schreef:Kowloon schreef:
uhhh, het is maar een klein stukje neus....maar volgens mij staat hier een vreemde vrouw met mijn vent te zoenen....
Zal ik je ff komen opzoeken
Is dat jou vent![]()
hierbij dan mijn excuus...maar hij keek me zo verleidelijk aan
?
maar hijs was echt heel lief... 
esperance schreef:dat is hekuras!

en Alkan ook en nog wel meer
glen_vanii schreef:ohhh ik vind vestival echt geweldig, wat een paard zeg :|
eigenlijk zou glenda dit jaar ermee willen laten dekken, alleen omdat ik rond die tijd mijn scooter krijg en de helft mee moet betalen.
gaat hij voor mij iets te duur worden dit jaar, dus daarom hard sparen voor het jaar daarop![]()
maar Balasjow je hebt echt een super hengst![]()
hoe is zijn karakter? en loopt hij ook onder het zadel?
babyboo schreef:dit kan toch ook via PM ipv het topic te vervuilen? T gaat om de foto's
Alsje dat erbij had gezet, zou ik er geen probleem van hebben gemaakt. Maar zo kwam het een beetje over als een discussie tussen twee meiden
babyboo schreef:Ik wist niet dat het JOU paard wasAlsje dat erbij had gezet, zou ik er geen probleem van hebben gemaakt. Maar zo kwam het een beetje over als een discussie tussen twee meiden
Zou k trots op zijn! babyboo schreef:Ja dat snap ik heel goed hoor! Sorry dan ook voor mijn reactie, maar je begrijpt me gelukkig. Prachtige hengst heb je btwZou k trots op zijn!
En trots ben ik zeker op hem én de rest van ons spul.