Had het wel graag willen zien, ben erg benieuwd naar een kur op trance. Is toch wel meer mijn soort muziek
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

liliputter schreef:edward rijdt natuurlijk op een anky zadel
liliputter schreef:edward rijdt natuurlijk op een anky zadel

't mooie broertje van mijn paardje wahah kan ik even opscheppen
haha

CGJ12 schreef:Anne_GTI schreef:Simpeler voor mensen zoals mij want die dressuur snap ik geen bal meer van.
Sinds vrijdagavond en de cijfers / het commentaar bij de LMZ competitie ben ik de draad ook volledig kwijt........
Ik kreeg zowat een inzinking toen United allemaal 8-en kreeg........... zelfs op de gekste onderdelen......... draf........ ontspanning........ harmonie..........
Pechtold had het over vuile politiek spelletjesin Den Haag......... moet ie eens in Den Bosch komen kijken...........
Als United het voorbeeld moet zijn van hoe dressuur er uit moet zien, dan houd ik er vandaag nog mee op.
[/[/img][/img] 
Citaat:Wat opvalt is dat steeds meer mensen beginnen te zien dat er iets niet klopt in deze dressuurpresentaties.
Verder weet ik toevallig dat het nieuwe zadel speciaal voor hem gemaakt is en ik weet niet of dat straks op de markt verkrijgbaar is ! Ik denk dat het behoorlijk kostbaar is om zo'n zadel (als Ed heeft) gewoon voor de gewone sport (lees basissport) te hebben ! Maar ja er zijn natuurlijk genoeg die dat niet uitmaakt