Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Droomster schreef:Maar als er een fotoshoot gemaakt wordt met een professionele camera, waar er schitterende foto's uitkomen mag het wel?![]()
Tellie schreef:Droomster schreef:Maar als er een fotoshoot gemaakt wordt met een professionele camera, waar er schitterende foto's uitkomen mag het wel?![]()
Nee, heb ik dat gezegt dan? Hoe mooi de foto's ook zijn. Ik vind gewoon alleen dat je als eigenaar of verzorgster oid dat kan doen.
In dit geval vind ik het zeker niet kunnen omdat de eigenaar hier wordt afgebeeld als een of andere dierenmishandelaar. Misschien weet diegene gewoon niet goed hoe hij voor dit dier kan zorgen en heeft hij/zij gewoon een paar tips nodig?
Vind het raar dat het in dit topic dan wel komt, en in die niet?

maar het is gwn zielig dat ze zo mager is en haar hoefjes zolang zijn.. 
echt bedankt voor de hulp hoor
ik hoop maar dat ik haar mag verzorgen.. ebony_lover schreef:heb nooit gezegt dat hij haar mishandelt ! want hij ziet haar wel graag ,, dat weet ik welmaar het is gwn zielig dat ze zo mager is en haar hoefjes zolang zijn..

) en een nieuw halster aan doen + ontwormen (als ik geld heb.. :S ) 
Ninigirl schreef:Orsje schreef:Ik zou ook kijken of je het halster af kunt krijgen....
En misschien anoniem de Dieren Bescherming bellen....
Je zou ze hun de foto's kunnen sturen en het adres...
Weet even niet waar je woont... Maar anders kwam ik zeker weten met me vriendin langs...
We hebben namelijk een clubje: Respect 2 Animals...
Arm paardje...
Maar ik snap dat het niet makkelijk is...
ik sta er helemaal voor! Orsje! helemaal me eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!X!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
;
(
.
wyona schreef:je mag niet zomaar in andermans spullen gaan zitten knippen. je kan hooguit de eigenaar waarschuwen dat het halster te strak zit! ik denk ook niet dat je zomaar een paard van een ander die er niks vanaf weet hier ff op bokt mag zetten. kan aan mij liggen
Of t nou mag of niet ik had t doorgeknipt.. T is niet dat je iets kapot maakt wat veel geld gekost heeft oid. Als het een halster was had ik er af gebleven, maar een strotouwtje ... Debo schreef:t paardje ziet er best aardig uit, t dier is al oud dus wat verwacht je.. Alleen dat strotouwtje..Of t nou mag of niet ik had t doorgeknipt.. T is niet dat je iets kapot maakt wat veel geld gekost heeft oid. Als het een halster was had ik er af gebleven, maar een strotouwtje ...
Stascha_kim schreef:`n situatie zou doen is nieuw halster kopen en die doorknippen en hup gewoon doen ik bedoel lekker boeiend schijt aan die mensen dit is toch niet gewoon gewoon niet halster kopen voor dat beestwat ik in zo
wyona schreef:je mag niet zomaar in andermans spullen gaan zitten knippen. je kan hooguit de eigenaar waarschuwen dat het halster te strak zit! ik denk ook niet dat je zomaar een paard van een ander die er niks vanaf weet hier ff op bokt mag zetten. kan aan mij liggen
verder mooie photos BeLoVeD schreef:wyona schreef:je mag niet zomaar in andermans spullen gaan zitten knippen. je kan hooguit de eigenaar waarschuwen dat het halster te strak zit! ik denk ook niet dat je zomaar een paard van een ander die er niks vanaf weet hier ff op bokt mag zetten. kan aan mij liggen
Wat een *** reactie. Jij vind het dus wel mogen dat zo'n *halster* helemaal in dat beestje zijn/haar hoofd groeit? Ik zou het halster er meteen afknippen.
Dit is ook niet om aan te zien. En daarbij bedoelde ze het helemaal niet verkeerd maar iedereen kan zien dat dit paardje hulp nodig heeft ...