Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blaze schreef:Dus nu is er wel reining??
Boldly schreef:Nieuwtje wat de wedstrijd betreft, het wordt een Wran-D show. Alles blijft hetzelfde, alleen is het nu Wran erkend!
Bandit schreef:Vraagje dan hierover Boldly....wat houd dit in voor de deelnemende kids...?
! Dat is wel heel leuk toch?! vrolijk schreef:wat is eigenlijk de toegevoegde waarde als het een wran erkende show is ?
PeterV schreef:Dit is een compliment voor de organisatie van deze wedstrijd, dat deze het voor elkaar heeft gekregen om met alleen maar de zogeheten langzame onderdelen, en ook niet de gebruikelijke, die met name jeugd gericht zijn, een hele dag te vullen.
gera schreef:vrolijk schreef:wat is eigenlijk de toegevoegde waarde als het een wran erkende show is ?
Zonder WRAN erkenning kan je eigenlijk enkel eer behalen, maar geen punten. Mét deze erkenning is het mogelijk om bijvoorbeeld met je Paint Horse nog PAC punten te verdienen... en dat is zeker interessant! (en voor mij ook wel een meerwaarde)
Boldly schreef:Is dat inderdaad zo, dat je op een D show ook pac punten kunt halen?
fique schreef:ik vraag me alleen af of je nu het zo'n show is geworden of je dan lid van de wran moet zijn? die vraag heb ik nl al te horen gekregen, maar wist daar geen antwoord op.
jeddah schreef:We zijn bezig een oplossing te vinden Boldy, dat de resultaten van een D show wel bewaard blijven. Indien we die vinden (moet gewoon lukken) dan kun je gewoon PAC punten halen, ook op een D show.