mijn pony in nieuw setjeh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loverkeuh

Re: mijn pony in nieuw setjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 19:00

ik rij hellemaal niet zo vaak met een slof
maar iemand die zelf bijna 30 jaar rijd had gezegt dat ik dat eens moest probere maar ik gebruik dat niet veel .en van die sporen ondervind mijn pony niets hoor . en jah het zijn fijne schoenen .

Liins

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 19:27

Als iemand een keer een slof gebruikt en 1keertje iets te strak heeft tja niks ana te den gebeurt iedereen de mensen die lopen te zeuren in dit topic (niet banketstaaf bedoelt) hebben vast ook wel is de slof te kort als ze die gebreuken dat gebeurt iedereenm maar verder leuke pony moie setje manen zijn niet mijn smaak en beugels idd 2/3 gaatjes langer

hafgirl15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 19:37

hey
leuke pony, lief setje..
Manen idd ook niet mijn smaak maar erger me er niet aan. Ben niet de 1e die dit zegt maar ik stoot me wel degelijk aan deze fotos op rij-gebied.
Slof is niet ebdoeld om je apard naar beneden te trekken, en koop op zijn minst een echte.. Nee zeg ik verkeerd, bespaar ej geld voor goede lessen. Verder beugels langer handen hoger en en die binnenhand niet zo naar je toe halen. Zelf mag je je ook wel wqat langer maken en minder met die sporen prikken. Hopelijk doe je wat met het advies van de mensen hier en plaats je binnenkort fotos die er wat diervriendelijker uitzien.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 19:37

Linnycally schreef:
Als iemand een keer een slof gebruikt en 1keertje iets te strak heeft tja niks ana te den gebeurt iedereen de mensen die lopen te zeuren in dit topic (niet banketstaaf bedoelt) hebben vast ook wel is de slof te kort als ze die gebreuken dat gebeurt iedereenm maar verder leuke pony moie setje manen zijn niet mijn smaak en beugels idd 2/3 gaatjes langer

Okee even zeuren dan, staan er geen punten. komma's en hoofdletters op je toetsenbord??? En is je lerares nederlands soms langdurig ziek?
Tip: gebruik de voorbeeldknop voor je op verzenden drukt.

Off topic, ik weet het, maar ik kan het niet laten.

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 19:38

oja, tenen ook naar binnen draaien, niet naar buiten. En ahnden rechtop, binnehand ontspannen. succes nog.

Liins

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 19:42

amondi schreef:
Linnycally schreef:

Okee even zeuren dan, staan er geen punten. komma's en hoofdletters op je toetsenbord??? En is je lerares nederlands soms langdurig ziek?
Tip: gebruik de voorbeeldknop voor je op verzenden drukt.

Off topic, ik weet het, maar ik kan het niet laten.

Ik kan geen nederlands typen.. en me leraar nederlands heeft wat met ze hart (geen gein we krijgen maandag nieuwe leraar)
en ik vond het even heel erg sneu voor haar dat ze alleen maar negatieve dingen te horen krijgt.. en wel meer mensen tikken zonder komma's punten hoofdletters etc etc

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:25

heeeey
ik vind dat je moet rijden op jou manier jij zou tenslote je pony wel het beste kennen
en ik vind het egt een leuk steje dat roze (je sjaal past er ook leuk bij!)
en ik vind het egt een leuke pony egt zo'n knuffel

en als ik jou was zou ik maar niet op al die mensen letten die zo veel commentaar hebben als jij het fijn vind om met korte beugels te rijden moet je dat gewoon doen

gr Nikita

FMG8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 21:24

hey, leuk setje hoor
ma je beugels kunnen wel wat langer en je hakken naar beneden
waarom heb je sporen aan als ze telkens in je pony prikken en waarom een slof?

groetjes....

nienke1208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 00:04

het gaat hier om dr pony en het setje,
ze zal zelf echt wel weten hoe zij dr pony het beste kan rijden!

ik vind je pony echt schattig, en setje past leuk bij hem!!
en ik zou als ik jou was lekker niks aantrekken van dat gezeik!!

mensen kap met zeiken!!!!!