Die kleding enzo is echt helemaal te gek
. Is die roze broek met een (kunst)lerenkont? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Is die roze broek met een (kunst)lerenkont? BartEldorado schreef:Nee is echt bedoelt maar niet iedereen hoeft het te snappen!!
Dat lijkt me zo gaaf een foto shoot voor een paardenmerk met je paard hoe ben je daar gekomen? 
annepanne schreef:Maarre degene die die gave cap op had: weet jij van welk merk die was?
Groetjes Anne
annepanne schreef:Maarre degene die die gave cap op had: weet jij van welk merk die was?
Groetjes Anne
Die wil ik
~
!
(dat luchtbruine is leer). Echt ZOOO gaaf, hij zat ook echt super. Geen idee wanneer ze op de markt komen overigens. Ze zijn echt super afgewerkt, zelfs een mooi randje om de klep
.#Ymke# schreef:annepanne schreef:Maarre degene die die gave cap op had: weet jij van welk merk die was?
Groetjes Anne
als het een fotoshoot van harrys horse is gaan ze vast geen caps opzetten van pikeur ofzo...
De cap is de twotone versie van harrys horse, maar dan in het bruin![]()
Volgens mij is deze cap nog niet te koop maar dat weet ik niet zeker. Was inderdaad een cap van HH.
Dit even terzijde..