Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AnneOmie schreef:Ik heb net dagkaarten gekocht voor zaterdag 22 april. We zitten met zijn 6-en naast elkaar in Vak G. Ik ga samen met danifur en bloempie186 van bokt, hun moeders (die ook bij mij op stal staan) en nog een vriendin. Heb er erg veel zin in
AnneOmie schreef:Ik heb net dagkaarten gekocht voor zaterdag 22 april. We zitten met zijn 6-en naast elkaar in Vak G. Ik ga samen met danifur en bloempie186 van bokt, hun moeders (die ook bij mij op stal staan) en nog een vriendin. Heb er erg veel zin in
suziej schreef:tijd voor een boktmeeting
CarolineP schreef:AnneOmie schreef:Ik heb net dagkaarten gekocht voor zaterdag 22 april. We zitten met zijn 6-en naast elkaar in Vak G. Ik ga samen met danifur en bloempie186 van bokt, hun moeders (die ook bij mij op stal staan) en nog een vriendin. Heb er erg veel zin in
Hoe heb jij je kaarten dan gekocht? Je hebt het over een vak (G) . Ik heb wel het bestelformulier hier liggen, maar daar kan je volgens mij geen vak op aangeven........