Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjappie schreef:Haha, dan ben je zeker bevooroordeeld! Maar als ik eerlijk ben vind ik de naam niet zo....:S Haha. maar ja, What's in a Name (ook leuk trouwens).
Ik vind eigenlijk de Riverman gaver lopen, alleen zijn exterieur vind ik iets minder, dus daarom heb ik de Rhodium op 1. Maar ja, zoveel verstand heb ik er nu ook weer niet van
juliomariner schreef:Het kan aan mij liggen (of mijn computer) maar wat een slechte kwalitiet foto's.
De Nederlanders moeten eens nar de Duitse veilingen kijken. Dat is pas verkopen
sms schreef:In mijn ogen, is de Redford ondanks zijn kleur(ik vind bont niet leuk) een van de betere paarden die er bij zit, Paarden beminnend Nederland wordt WAKKER!!, het gaat om het achterbeen DAAR ZIT DE MOTOR. Het is bovendien nog een leuk type ook.
sms schreef:In mijn ogen, is de Redford ondanks zijn kleur(ik vind bont niet leuk) een van de betere paarden die er bij zit, Paarden beminnend Nederland wordt WAKKER!!, het gaat om het achterbeen DAAR ZIT DE MOTOR. Het is bovendien nog een leuk type ook.