Ziet er heerlijk uit
dàt zou ik nooit durven !! Zo groote paarden ??
Die zijn toch heel zwaar in de mond ? Niet
Ziet er echt wel super leuk uit !!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wij wonen heel dicht bij het strand, geen probleem..
*die met die witte manen is dus wel zwaar in de mond..
maar we zijn nog steeds bezig met inrijden met dat beest..
schiet alleen niet zo hard op..
*

*jaloers *

Manuutje1990 schreef:@ Rianne: Tekla is een Westphalisch Kaltblüt geen Schwarzwalder Fuchs.![]()
![]()
@ Nathalie: Ze zien er misschien heel rustig uit, maar ook deze paarden kunnen behoorlijk in hun geweld gaan in het bos of op het strand.

*
)
djodjodjo schreef:Wat een super mooie paarden zeg! Alleen waarom worden ze met zo'n bit gereden?(sorry, ik kan ff niet op de naam komen)
btw die vraag is niet aanvallend bedoeld!!

Naima schreef:Ziet er leuk uit! Maar hoe raak je daar in godsnaam op
en naarmate je het gewend raakt gewoon enigszins lenig zijn..
en hopen dat hij stil blijft staan..
Riannetje02 schreef:Manuutje1990 schreef:@ Rianne: Tekla is een Westphalisch Kaltblüt geen Schwarzwalder Fuchs.![]()
![]()
@ Nathalie: Ze zien er misschien heel rustig uit, maar ook deze paarden kunnen behoorlijk in hun geweld gaan in het bos of op het strand.
Waarom beweert Jo dan voluit dat Tekla er wel een is ?
*zal de ouderdom wel wezen..*
Tekla was al bij ons vanaf dat ik 10 was, en al die tijd is ze Westphalisch Kaltblut geweest..
Misschien dat ze ineens bekeerd is tot het Schwarzwalder Fuchs.. 
Maar Tekla is niet zo heel groot hoor. Ze oogt groot omdat ze stevig is, maar ze komt echt niet boven de 1.65 uit.

Manuutje1990 schreef:Omdat Jo vreemd is.Tekla was al bij ons vanaf dat ik 10 was, en al die tijd is ze Westphalisch Kaltblut geweest..
Misschien dat ze ineens bekeerd is tot het Schwarzwalder Fuchs..
En Farald is idd zo groot dat je best lenig moet zijn..Maar Tekla is niet zo heel groot hoor. Ze oogt groot omdat ze stevig is, maar ze komt echt niet boven de 1.65 uit.
nee maar serieus, hij beweert echt voluit dat ze het is..
pfft..
Want echt duidelijk praat hij niet..

Is toch wel anders 

Manuutje1990 schreef:Weet je zeker dat je het wel goed verstaan hebt..![]()
Want echt duidelijk praat hij niet..
![]()
1.62 kan goed ja.
" gezegd..