ik moet van de week al weer die witte broek aan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, bij de pony's (M1). Maar dan niet alle dagen.En volgens mij komt er idd een nieuwe bodem. btw, als ik op het sportveld van mn school sta kan ik de paarden zien lopen
3x raden wat ik dan doe als de AR bezig zijn en ik heb gym...
.
En van mij mag het idd ook wel wat minder warm
Het was niet uit te houden als je tussen 12 en 2 moest rijden. Kadans16 (hier op bokt) viel flauw, van haar paard af !
AnoukShel schreef:Ik ga dit jaar ook, dan wel voor het Eerst..
Maar kan iemand mij vertellen hoe het precies in elkaar zit, zou je ook maar 5 dagen kunnen gaan, of 4 of moet je er perse 7 dagen starten?
De Stalling voor de paarden waar zou je die kunnen regelen, want dat staat niet op de site.
Alvast bedankt!!
Dus duurt 3 dagen, weet niet of mn vader daar zin in heeft. Lijkt me wel ontzettend leuk! liza van loon schreef:De snelste route van Zeewolde naar Almelo over 124,3 km in ongeveer 1 uur en 27 minuten
PoehDus duurt 3 dagen, weet niet of mn vader daar zin in heeft. Lijkt me wel ontzettend leuk!
Michelle85 schreef:Ik rijd dit jaar voor het eerst niet mee, maar ik ben er voor de 4e keer bijEn van mij mag het idd ook wel wat minder warm
Het was niet uit te houden als je tussen 12 en 2 moest rijden. Kadans16 (hier op bokt) viel flauw, van haar paard af !
euh...ja nou ik stapte na het afgroeten op X meteen af en toen viel ik even om ja, het was die dag echt extreeeeeeem warm en ik had mn wollen jasje aan en net een Z proef doorgeploegt, kan je vertellen dat ik daar niet zo goed tegen kan, maar goed dat ik niet mee reed in Athene dan
. En inderdaad ik moest geloof ik om half 1 rijden op die dag, zooooo echt abnormaal warm was t! Maar dit jaar zijn we weer van de partij
ik hoop dat ut weer gezellig word vast wel..
Naja ik moet eerst wachten op mijn startkaart
Anders had ik wel meegedaan
Zoro schreef:haha dat is erg ik ken het.. mijn moeder denkt ook altijd dat ik ga flauwvallen in de zomer, ik ben nu bezig om vrijstelling hier in te krijgen aangezien ik hyperventilatie heb en dan in de proef ook bijna van me paard val.. dat ik dan zelf mag bepalen of ik me jasje aan wil of niet.. want houd het anders niet vol vooral niet in de zwaardere proeven pff..
Zoro schreef:Nee ma als je het zo warm hebt in de zomer en je moet dan ook nog je rijjasje aanhouden, bij mij helpt het dan wel, heb ik wat afkoeling en dan word ik niet zo onwijs rood en gespannen..
Ik ben je ma niet...