Paardenshow Levade komt in Maart en April naar Nederland!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ranja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 14:25

Ik ga zometeen heen!! Zo te lezen mag je dus gewoon je camera meenemen, tis goed dat ik dat nu nog even lees.
Die staat dus nu ook al klaar.

Ik had kaartjes gehad van mijn vriend. Wist van deze hele show helemaal niet af. Daar kwam hij met valentijnsdag mee, erg lief!

We zitten trouwens op rij 3 tribune A.

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:12

kimftNinja schreef:
ik ben ook gister geweest! ik vond het echt super gaaf..vooral die act met die vrouw in de trapese en die man in dat doorschijnvestje...zowel voor het paard als hem: wat een spieren!!

Mooi he Kim
Cheveyo, ik wacht in spanning af!

Voor iedereen die nog gaat; heel veel plezier gewenst!

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:26

Ik ben gisteren geweest en ik vond het een leuke show, maar het niveau vond ik niet geweldig. Er ging een hoop mis en als je dan 40 euro betaald hebt voor een kaartje, vind ik het dat persoonlijk niet waard. Als je een pas-de-deux rijdt en je rijdt totaal niet symmetrisch, dan vind ik dat gewoon slordig.
Wel vond ik de acts op zich leuk en er werd erg diervriendelijk met de paarden (en de hond) omgegaan. Dat is een zeer groot pluspunt.
Ik vond met name de acts van de man met paard en hond en met de appaloosa heel erg leuk. De act van Gabi staand op die twee paarden vond ik ook erg mooi en het nummer van die man te paard en die vrouw op de grond met vuur was ook erg goed.
We hebben een leuke avond gehad, maar ik vond het eerlijk gezegd erg veel geld. Wij hadden dan wel (groeps)korting, we waren met 267 man van onze manege nl, dus voor ons was het een stuk goedkoper, maar de prijzen zoals die op de website staan vind ik wel veel voor de kwaliteit die ze laten zien.

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 07:56

Gisteren ben ik met wat bokkers nog een keer geweest.
(Ik had 5 vrijkaartjes gewonnen)

Zag wel wat verschillen. Zo gingen er minder dingen mis (helaas wel de Hongaarse post van Gabi) en was de act met hogeschooloefeningen aan de lange lijnen verdwenen. Wel was daar een act met vuur voor in de plaats gekomen.

Vond het weer een leuke avond met mooie shows. Zou zo nog wel een keer willen, alleen jammer dat het zo duur is he..

kimftNinja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 10:24

ja zaterdag waren ook best veel dingen mis gegaan....Auky met wie was je nu gegaan? ik vond het echt super jammer datik niet mee kon!

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 18:02

ravel_lover, Maris89, Inky_devil en fallstar gingen mee.
Inderdaad jammer dat je niet meekon!

Gisteren ging er een stuk minder de mist in dan vorige week. Het was wederom een superavond

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 20:25

is het eigenlijk een overdekte en/of verwarmde tent?

Sanniej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 20:32

Banjer schreef:
is het eigenlijk een overdekte en/of verwarmde tent?

Overdekte het wordt wel verwarmd maar het is niet zo lekker warm als in je huiskamer

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 20:39

Overdekt is het belangrijkste...

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 23:15

en als je moet plassen in de pauze ga dan heel snel rennen naar de hokjes want het wachten duurt eerrug lang...bij ons stond er een man op wacht bij het herentoilet en er mochten ALLEEN mannen in dat hokkie..

Linnie

Re: Paardenshow Levade komt in Maart en April naar Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 10:15

ik ben gisteravond gegaan en ik vond het echt super! leuker dan apassionata iig! al die ruiters toonden ook plezier, dat maakte t ook een stuk leuker! en dat ik op de eerste rij zat maakte t natuurlijk ook super *had soms t idee dat ze t voor mij deden *
ook het feit dat er niet zo geweldig veel verschillende ruiters waren vond ik t leuk maken...
ik heb t echt geweldig naar mn zin gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 10:53

Linnie schreef:
ik ben gisteravond gegaan en ik vond het echt super! leuker dan apassionata iig! al die ruiters toonden ook plezier, dat maakte t ook een stuk leuker! en dat ik op de eerste rij zat maakte t natuurlijk ook super *had soms t idee dat ze t voor mij deden *
ook het feit dat er niet zo geweldig veel verschillende ruiters waren vond ik t leuk maken...
ik heb t echt geweldig naar mn zin gehad!

dat had ik ook wel ja, en vooral de paardem; die toonden ook veel blijer dan bij apassionata

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 14:45

Stik, daar moest ik ook nog kaarten voor bestellen Straks maar eens even zien of er nog iets voor te krijgen is Lijkt me iig machtig mooi om te zien

Je mag filmen? Dan ga ik toch eens kijken of ik de camera van pap en mam mee kan nemen...

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 14:51

Filmen mag juist NIET! Maar foto's mag je maken zoveel als je wilt als je maar NIET flitst

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 14:56

Oh, pardon Ik las camera Enfin, flits heb ik standaard uit staan bij paardenevenementen die binnen zijn... Geen probleem dus

Skatie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:16

Weet iemand of er nog ergens kaartjes te bestellen zijn ????

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:42

ik vond het een erg mooie en paardvriendelijke show...

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 16:37

Kaarten bestellen zal vast nog wel kunnen, want toen wij er waren was het bij lange na niet uitverkocht. En ze zeiden na afloop van de voorstelling dat ze ons graag nog een keer terug zagen.
Nou, sorrie, maar daar vond ik het te duur voor en de kwaliteit niet goed genoeg.

just4me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 17:44

Ik ga binnenkort ook heen als ze in Leeuwarden komen. Heb er echt ontigelijk veel zin in

SuperSuup

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 22:28

Ben gister geweest, fotos gemaakt met mn moeder ( ze staan op www.imadia.nl) Maar ik vond het eerlijk gezegt niet zo heel erg bijzonder en er werden idd vrij veel foutjes gemaakt...maarja, wel mooie paarden iig!

GillyZidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 20:13

word er gecontroleerd op het meenemen van een camera? of was dat geen probleem?

vencedor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 20:22

Citaat:
De act van Gabi staand op die twee paarden vond ik ook erg mooi

Nou..Echt geweldig bij ons viel ze eraf! .Ik vond ook dat er inderdaad veel mis ging, paarden die niet goed luisterden enz. Ik vond die 2 halflinger kruisingen wel echt kwijlbeesten. en de Act met de arabier en de hond was geweldig en fantastisch om te zien hoe die man met zn dieren omgaat, hij had nog een show met een appalosa en daarbij heb ik me ook echt ziek gelachen. Die 2 waren geweldig opelkaar ingespeeld en het kwam super vriendelijk over.

Citaat:
ik vond het een erg mooie en paardvriendelijke show...

Dit van ik bij sommige acts dus niet het geval, maar dat kan ook aan de ruiters gelegen hebben, je hebt ongeveer 2dezelfde acts. 1 met vuur 1 met bewegende dingen. Die met vuur zag er erg spectaculair uit en vriendelijk, over die dichter met de valk (super mooi beest trouwens):x ben ik minder te spreken.
Paard stootte vaak zijn hoofd, werd erg abrubt gedraaid elke keer. En toen moest hij knielen kreeg hij een tikje op zn been daarbij liet hij zich van schrik op allebei de knieen
vallen
.

Citaat:
en was de act met hogeschooloefeningen aan de lange lijnen verdwenen. Wel was daar een act met vuur voor in de plaats gekomen
. Wij hebben ze beide gezien, alleen die hogeschooloefeningen waren niet echt heel erg spectaculair hoor

al met al vond ik GOA echt een stuk mooier
Laatst bijgewerkt door vencedor op 17-03-06 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Ranja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 20:23

Nee hoor, meenemen van camera's werd totaal niet gecontroleerd!

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 20:24

Als ik het geld heb en nog zin heb, dan wil ik wel gaan.
Maar vindt het nog best duur zoiets.
Uhm, ik denk er nog even over na.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:10

fotocamera mag maar dan NIET flitsen, videocamera mag helemaal NIET!!