Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kimftNinja schreef:ik ben ook gister geweest! ik vond het echt super gaaf..vooral die act met die vrouw in de trapese en die man in dat doorschijnvestje...zowel voor het paard als hem: wat een spieren!!

Banjer schreef:is het eigenlijk een overdekte en/of verwarmde tent?

*Linnie schreef:ik ben gisteravond gegaan en ik vond het echt super! leuker dan apassionata iig! al die ruiters toonden ook plezier, dat maakte t ook een stuk leuker! en dat ik op de eerste rij zat maakte t natuurlijk ook super *had soms t idee dat ze t voor mij deden*
ook het feit dat er niet zo geweldig veel verschillende ruiters waren vond ik t leuk maken...
ik heb t echt geweldig naar mn zin gehad!
Straks maar eens even zien of er nog iets voor te krijgen is
Lijkt me iig machtig mooi om te zien 
Dan ga ik toch eens kijken of ik de camera van pap en mam mee kan nemen...
Ik las camera
Enfin, flits heb ik standaard uit staan bij paardenevenementen die binnen zijn... Geen probleem dus
Citaat:De act van Gabi staand op die twee paarden vond ik ook erg mooi
.Ik vond ook dat er inderdaad veel mis ging, paarden die niet goed luisterden enz. Ik vond die 2 halflinger kruisingen wel echt kwijlbeesten. en de Act met de arabier en de hond was geweldig en fantastisch om te zien hoe die man met zn dieren omgaat, hij had nog een show met een appalosa en daarbij heb ik me ook echt ziek gelachen. Die 2 waren geweldig opelkaar ingespeeld en het kwam super vriendelijk over.Citaat:ik vond het een erg mooie en paardvriendelijke show...
. Wij hebben ze beide gezien, alleen die hogeschooloefeningen waren niet echt heel erg spectaculair hoorCitaat:en was de act met hogeschooloefeningen aan de lange lijnen verdwenen. Wel was daar een act met vuur voor in de plaats gekomen