Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar romeo heeft het daar zo te horen goed naar zijn zin!en ik denk dat dat meisje heel goed voor hem zal zorgen, het ziet er een hele lieve uit op de foto's
Njaah zullen verder geen updates komen denk ik. Hun zitten daar nu in een gigantisch luxe hotel, en komen morgen terug dan zal maartje zelf wel details geven...
Biepje schreef:*zucht* telkens als ik een topic van maartje zie, krijg ik koude rillingen. heb het erg met je te doen maartje, ik vind het een vreselijk verhaal!
veraA schreef:Biepje schreef:*zucht* telkens als ik een topic van maartje zie, krijg ik koude rillingen. heb het erg met je te doen maartje, ik vind het een vreselijk verhaal!
In-der-daad..
Hmpf, ik vraag me de hele dag al af hoe het daar zou zijn.. Stom he ? dat ik me daar de hele dag mee bezig kan houden terwijl het gewoon 2 poppetjes van internet zijn, eigenlijk..
maar boeiend, ik vond ze gewoon heel leuk samen
krissie1985 schreef:leuk update... dat is tenmisten goed nieuws!!

Serendipity1 schreef:Zooo weer een update.
Het schijnt dat Romeo verzuipt in zo'n meter stro, en op een hele luxe stal staat met megabinnenbak en trainings-lopende band.
En hun zijn dus nu bij die mensen thuis gearriveerd