Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zo leuk
komt ook op zaterdag hij is nl eindelijk Keur, super he
JW18 schreef:planning is veranders, ik ga woensdag en vrijdag.
Ik ga ook vrijdag en hoop ook op zaterdag
vossie schreef:Heeft iemand de kaartjes al binnen? Ik heb gelijk toen het kon besteld maar nog geen kaarten binnen en nog geen geld afgeschreven, klopt dit?
meiske16 schreef:vossie schreef:Heeft iemand de kaartjes al binnen? Ik heb gelijk toen het kon besteld maar nog geen kaarten binnen en nog geen geld afgeschreven, klopt dit?
Daar was ik ook al naar aan het kijken,maar ik lees al dat het twee weken van te voor thuis gestuurd wordt.
meiske16 schreef:vossie schreef:Heeft iemand de kaartjes al binnen? Ik heb gelijk toen het kon besteld maar nog geen kaarten binnen en nog geen geld afgeschreven, klopt dit?
Daar was ik ook al naar aan het kijken,maar ik lees al dat het twee weken van te voor thuis gestuurd wordt.
Ik heb toevallig het KWPN gebeld van de week en dit ook gelijk gevraagd, volgende week worden de kaarten pas verzonden.

LiesBento schreef:Weet er iemand of je vanuit Belgie kaartjes kan bestellen?
Ik heb op de website gekeken en daar stond dat je enkel kon bestellen als je een NL-rekeningnummer had.
Voor de personen die vorige keren al geweest zijn..Kan je ook aan de ingang een ticketje nemen?
alvast bedankt

heb er weer zin in.. wie gaat er nogmeer donderdag.?