stef schreef:wat is het voor een grote onzin dat het logisch is dat je er bij een trekpaard een scharenbit in hangt? Ook een trekpaard kan gewoon op een trens gereden.
Het is niet: Hoe groter het paard hoe scherper het bit.
De Belzen bij ons worden ook met een scharenbit gereden.
Ze zijn anders te sterk.. En niet omdat ze niet mak zijn. Op deze paarden kunnen zelfs meiden van BWV 6 jr op rijden.
Maar je hebt gewoon wat meer kracht dan met een gewoon transje.
Niemand weet hier waarom die Belz op die foto met zo'n scherp bit wordt gereden. Misschien is daar wel een rede voor. Ga dat eerst uitzoeken voor dat er negatiefe commentaar wordt gegeven.
Alleen de eigenaar van dat paard kan daar op antwoorden. Jullie blijkbaar niet.
En ik vind deze paarden heel erg goed uit zien. Kijken goed uit hun ogen. Niks op aan te merken.
En de mensen die er wel wat ove te klagen hebben. Waarom ga je er niet eens ff langs. Inplaats van commentaar te geven op een foto.
Als je er langs gaat weet je meteen hoe het daar aan toe gaat.
En dit is zeker geen aanval op wie dan ook. Maar het is zo overbodig om ergens komentaar op te geven als je het reilen en zeilen van die manege niet eens weet.
En nee ik rij niet op die manege ik ken het niet eens. Maar het is zo makkelijk commentaar geven.

) zodat alles eens opgeklaard wordt want heb hier toch al dingen gelezen die soms niet echt metv de werkelijkheid stroken
Je kunt beter pb'en