Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pony kijkt er ook erg happy bij.JollyGood schreef:is dat zadel dan ook voor de sier???
Ik wil je niet afkatten maar denk aan je pony, al is het even en voor de gein, het is geen lego waar je mee speelt maar met een levende pony!
Zorg voor een goed zadeltje of laat die kids er zonder op zitten.
Ik vraag me af of die pony het wel zo leuk vind dat kindje erop kindje eraf. Ik ken een kinderboerderij pony waar hetzelfde mee gedaan werd en die is nog panisch voor een bak, die bokte al die donders van 4 a5 jaar eraf, ik denk dat jouw pony dit op ten duur ook gaat doen maar dan om de eerste reden om je zadel.
JollyGood schreef:is dat zadel dan ook voor de sier???
Ik wil je niet afkatten maar denk aan je pony, al is het even en voor de gein, het is geen lego waar je mee speelt maar met een levende pony!
Zorg voor een goed zadeltje of laat die kids er zonder op zitten.
Ik vraag me af of die pony het wel zo leuk vind dat kindje erop kindje eraf. Ik ken een kinderboerderij pony waar hetzelfde mee gedaan werd en die is nog panisch voor een bak, die bokte al die donders van 4 a5 jaar eraf, ik denk dat jouw pony dit op ten duur ook gaat doen maar dan om de eerste reden om je zadel.
Niet iedereen heeft die 'geweldige' spullen maar wie zegt dat dit zadel slecht is? En als Basje er lol in heeft laat hem dan lekker! Niet iedere pony is hetzelfde en Sanex weet heus wel waar ze mee bezig is. Ik doe het zelf ook 1x per jaar met 2 shetjes en die beestjes vinden het helemaal geweldig en genieten werkelijk van de aandacht.
Ik ken jullie verhaal ook niet, maar uit je vorige post maak ik op dat je niet bepaald de gemakkelijkste pony in huis hebt gehaald
Echt waar, een hele dikke proficiat voor wat jij met hem bereikt hebt !
ga zo door zou ik zeggen! misschien ben je wel een paardeveluisteraar
laat die mensen maar zeuren, dat je hem behandelt als een lego doosje, je weet zelf dat het niet zo is. succes ermee he

. Wat goed dat ie de kidneren er net afbokte (op e foto's dan
). hoe kwam je derop om dit te doen of hebi k nou niet goed gelezen
. Anzjuhlaa schreef:echt ik ben bas FAN!!!! echt helemaal geweldig! issie te koop, mijn floortje zoekt nog een pipo vriendje! hahahaa
( dus nee, Bas blijft lekker bij mij )

. nou dat is echt te ver voor mij aners was ik wel komen kyken:P.