Impressie hengstenkeuring Ermelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:21

Jeetje die houston vind ik heel gaaf!
ma die jonhson vind ik ma niks, ik snap niet wat iedereen er mee heeft tenminste van de fotos af vind ik het geen mooi paard, en tja die florencio er zit ook een hele beroerde ruiter op volgens mij, ze zit als een zak aardappels te trekken aan dat beest terwijl ik mag aannemen dat dat beestje al wat kent.. met hansje erop.. ik ben en zal ook nooit fan worden van die deurne meiden.. maja iedereen zijn ding er zullen vast goeie tussen zitten hoor, ma ja boeiuh ook t ging om de hengsten die houston en florencio de toppers vind ik...

Antoinette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 21:31

Mieke schreef:
Heb je ook een foto van de Nummero Uno?

Nee helaas geen foto's van de springpaarden, alleen een enkele van de For Pleasure (aan de hand).

Zoro schreef:
Jeetje die houston vind ik heel gaaf!
ma die jonhson vind ik ma niks, ik snap niet wat iedereen er mee heeft tenminste van de fotos af vind ik het geen mooi paard, en tja die florencio er zit ook een hele beroerde ruiter op volgens mij, ze zit als een zak aardappels te trekken aan dat beest terwijl ik mag aannemen dat dat beestje al wat kent.. met hansje erop.. ik ben en zal ook nooit fan worden van die deurne meiden.. maja iedereen zijn ding er zullen vast goeie tussen zitten hoor, ma ja boeiuh ook t ging om de hengsten die houston en florencio de toppers vind ik...

Ja, de Houston sprak mij ook zeer aan.

Ik was zonder enige verwachting benieuwd naar Johnson en hij is het zeker waard!
Wat een soeplesse in de draf en krachtinge sprongen in galop.
Helaas waren Florencio en Johnson erg moeilijk op de foto te zetten, en de mooie foto's waren weer wazig
Dus de echte kwaliteiten komen niet over op de foto's beken ik eerlijk

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:53

ok.. ja we moeten ma gauw eens kijken na de hengsten

buitenlust

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 14:08

Vivaldi, vieren voor springen!!!
Hoe slecht mag een hengst springen om toch nog goed gekeurd te worden als dressuurpaard? Er moet dan toch wat mis zijn met de bouw als je geen zesje kunt scoren?

Antoinette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 18:06

buitenlust schreef:
Vivaldi, vieren voor springen!!!
Hoe slecht mag een hengst springen om toch nog goed gekeurd te worden als dressuurpaard? Er moet dan toch wat mis zijn met de bouw als je geen zesje kunt scoren?

Tja, ik heb geen verstand van die keuringsrapporten, wanneer door en wanneer niet.
Maar ik vind het toch echt niet belangrijk dat een echt dressuurpaard (ook puur dressuur gefokt) ook kan springen, goede techniek heeft e.d.