Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ocean_polly schreef:jij zegt dat jou paarden schuilplek hebben
deze niet.....
T@nj@ schreef:
Maar laat maar, het is mij duidelijk met wat voor type we te maken hebben.......
je beter gewoon van de omheining en zo kan afblijven, je kan ze misschien wel geregeld hooi brengen ofzo, ik weet niet of je dat nu ook doet? Verder kan je er echt niet veel aandoen, dat die dame haar paarden graag ziet is al iets! Het is misschien onverantwoord dat je paarden hebt als je ze niet kan onderhouden, maar blijkbaar krijgen de beestjes wel genoeg eten en zo, een band met een dier kan heel sterk zijn! roosbananas schreef:type ?
TS is gewoon heel bezorgd en ik vind niet dat jullie haar dan moeten aanvallen met penny .
ocean_polly schreef:@ tanja... wel zeggen dat je denkt te weten hoe ik ben maar niet het lef hebben om het tegen mij te zeggen
ocean_polly schreef:heb je mij ergens zien zeggen dat ze niet om der paarden geeft ? ? nee... beetje stomme opmerking dus
zeg ik dat ze er 6 x per dag heen moet... ? ? nee .... nog een stomme opmerking dus
@ tanja... wel zeggen dat je denkt te weten hoe ik ben maar niet het lef hebben om het tegen mij te zeggen

Cassidy schreef:Hihi, briljant gewoon...wat een simpele opmerking allemaal teweeg kan brengen.
Wat zijn de kenmerken van een Pennymeisje?
1- ze zien zichzelf dus niet als Pennymeisje.
Quod erat demonstrandum...
I rest my case....
(o dit zal wel weer een stomme opmerking zijn
)
maarja ik vind zelf ook dat het er wel goed uitziet maar ik ga niet meteen op haar invallen zij wweet het beter als mij!
)
.
En die paarden zien er al Jaren zo dik uit....