veraA schreef:@ Jodievanmij, maar als een B ruitertje op bokt op een paard rijd die zijn achterbenen totaal niet onder de massa zet mag bokt wel zeuren ? Ik vind dat we op Edward(en Anky enz.) evenveel commentaar mogen hebben dan op een B-ruiter.. en ík heb ook niet gezegd dat ik het beter kan, maar op zo'n niveau mag je wel wat meer verwachten lijkt mij..
ja oke maar weet jij wat je kan verwachten op zn hoog niveau dan? Je zegt zelf al dat jij niet zo rijd.. Dus dan weet je toch ook niet waar je het over hebt.. Hij is niet voor niets al zo ver gekome hoor.. !! en ja mischien is hij beter met een ander paard dan met gribaldi en andersom dat gribaldi het beter onder iemadn anders doet oke.. maar dan nog doe dit maar is na!! En over die B ruiters.. het zijn niet voor nietst B ruiters dus die zijn vaak nog niet zo ervaren dan kan je toch verwachten dat het nog niet zo goed gaat.. om ze dan zo af te maken zo als sommigen hier doen dat vind ik erg flauw en kinderachtig laat ieder in zn waarde en laat elk paard lekker een paard zijn..!!!
of vertekenen de foto's het nou.