Edward gal met Gribaldi @ NIC Zuidlaren!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jodievanmij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:26

veraA schreef:
@ Jodievanmij, maar als een B ruitertje op bokt op een paard rijd die zijn achterbenen totaal niet onder de massa zet mag bokt wel zeuren ? Ik vind dat we op Edward(en Anky enz.) evenveel commentaar mogen hebben dan op een B-ruiter.. en ík heb ook niet gezegd dat ik het beter kan, maar op zo'n niveau mag je wel wat meer verwachten lijkt mij..

ja oke maar weet jij wat je kan verwachten op zn hoog niveau dan? Je zegt zelf al dat jij niet zo rijd.. Dus dan weet je toch ook niet waar je het over hebt.. Hij is niet voor niets al zo ver gekome hoor.. !! en ja mischien is hij beter met een ander paard dan met gribaldi en andersom dat gribaldi het beter onder iemadn anders doet oke.. maar dan nog doe dit maar is na!! En over die B ruiters.. het zijn niet voor nietst B ruiters dus die zijn vaak nog niet zo ervaren dan kan je toch verwachten dat het nog niet zo goed gaat.. om ze dan zo af te maken zo als sommigen hier doen dat vind ik erg flauw en kinderachtig laat ieder in zn waarde en laat elk paard lekker een paard zijn..!!!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:32

dit zijn idd niet de meest goede foto's die ik heb gezien van hem, in het echt vind ik gribaldi erg mooi qua exterieur maar qua lopen(achterbeen) schiet ie eigenlijk te kort
MAAR zolang ik nog niet zo'n paard op stal heb staan en niet zo rijd, heb ik heel veel respect voor zijn manier van rijden+de combinatie, want hij heeft het wel gehaald en dat zal niet zomaar zijn, hij zal dus vast iets goed doen!!

joke20

Re: Edward gal met Gribaldi @ NIC Zuidlaren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:36

Vind Edward en Gribaldi een goede combinatie, al zit er nog wel wat werk aan wat vast wel goed gaat komen.
Wat is Grib mager geworden of vertekenen de foto's het nou.

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:38

Jodievanmij schreef:
veraA schreef:
@ Jodievanmij, maar als een B ruitertje op bokt op een paard rijd die zijn achterbenen totaal niet onder de massa zet mag bokt wel zeuren ? Ik vind dat we op Edward(en Anky enz.) evenveel commentaar mogen hebben dan op een B-ruiter.. en ík heb ook niet gezegd dat ik het beter kan, maar op zo'n niveau mag je wel wat meer verwachten lijkt mij..

ja oke maar weet jij wat je kan verwachten op zn hoog niveau dan? Je zegt zelf al dat jij niet zo rijd.. Dus dan weet je toch ook niet waar je het over hebt.. Hij is niet voor niets al zo ver gekome hoor.. !! en ja mischien is hij beter met een ander paard dan met gribaldi en andersom dat gribaldi het beter onder iemadn anders doet oke.. maar dan nog doe dit maar is na!! En over die B ruiters.. het zijn niet voor nietst B ruiters dus die zijn vaak nog niet zo ervaren dan kan je toch verwachten dat het nog niet zo goed gaat.. om ze dan zo af te maken zo als sommigen hier doen dat vind ik erg flauw en kinderachtig laat ieder in zn waarde en laat elk paard lekker een paard zijn..!!!

Uhm...er zijn volgens mij ook zat jury-leden die niet zo rijden en als die dan ook niet weten waar ze het over hebben, kan het nog wel eens lastig worden om wedstrijden te rijden.
En niet alleen op dat niveau.

Ik heb ook niet de indruk dat 'sommigen hier Edward en Gribaldi afmaken' , men zegt gewoon wat men ziet.
Ik denk dat iedereen toch echt wel respect heeft voor wat Edward bereikt heeft.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 00:35

jorg schreef:
geral schreef:
Tja, happy paard, ver te zoeken, bang, neurotisch enz.
Ontspanning, inspanning, aanspanning allemaal ver te zoeken, arm paard

Ben blij dat er meer mensen zijn die dit zien

goed zeg dat jij dit zo kan zien. Wilde dat ik het kon! Wel raar dat ie dan op 1 staat! Jury bril niet op?
Je bent zeker ook weer zo'n stuurman die aan wal staat!

Ik vind het ook knap dat mensen zoiets kunnen beoordelen zonder het in het echt te zien. Wat al eerder gezegd is, het is een momentopname.
Als ik dit zo lees, zijn er een hoop mensen die kunnen jureren op hoog niveau

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 00:42

haha ja de foto's vertekenen idd, maar dat heb je met foto's nou eenmaal.

ik vond ze iig heel goed en vond het heel leuk om de papa van mijn paard voor de 2e keer in het echt te zien

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 08:59

Onze Grib is een ruin en je moet donders op zijn gewicht letten! Waarschijnlijk door het toch wat hete karakter moet er heel wat voer in.

Bang en vluchterig ken ik niet, wel dat hij heel scherp aan het been kan staan( we zijn pas L1) zo scherp dat je op moet passen dat je niet TE doorkomt. Dat zal voor veel leken lijken op angstig of zenuwachtig maar als je dan een 9 scoort op halsstrekken dan moet dat wel meevallen.

Volgens mij moet trouwens de neus eruit gereden worden, veel te vaak is juist dat niet goed, worden ze veel te rond voorgesteld. Volgende keer maar een videolink plaatsen, of zelf naar het NIC toe gaan. Zo te zien waren er nog wel plaatsen beschikbaar.

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 11:18

amondi schreef:
Onze Grib is een ruin en je moet donders op zijn gewicht letten! Waarschijnlijk door het toch wat hete karakter moet er heel wat voer in.

Bang en vluchterig ken ik niet, wel dat hij heel scherp aan het been kan staan( we zijn pas L1) zo scherp dat je op moet passen dat je niet TE doorkomt. Dat zal voor veel leken lijken op angstig of zenuwachtig maar als je dan een 9 scoort op halsstrekken dan moet dat wel meevallen.

Volgens mij moet trouwens de neus eruit gereden worden, veel te vaak is juist dat niet goed, worden ze veel te rond voorgesteld. Volgende keer maar een videolink plaatsen, of zelf naar het NIC toe gaan. Zo te zien waren er nog wel plaatsen beschikbaar.

Idd
Ja anders had ik het wel opgenomen alleen onze videocamera deed niet wat ik wou

Gitta1977

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 11:27

Weet wel dat ik dit beeld:
Afbeelding

er een stuk sympathieker uit vind zien
dan dit beeld:
Afbeelding

Mja... wie ben ik he...

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 11:29

ik vind dat ook hoor Gitta

maar zal dan wel aan ons liggen

Gitta1977

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 11:30

Was al bang dat ik de enige was!

SdaphneS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 16:08

Aaah, die kur van hem was zo super!
De muziek vond ik echt super mooi!
En hij won terecht!

Ik zal mijn foto;s er ook nog wel bijzetten.

jorg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:43

Gitta1977 schreef:
Ben het wel met Suzanne eens, je moet er wel rekening houden dat ie een zwaar dekseizoen achter de rug heeft. Dat krijg je als je populair bent...
Volgens mij heeft Edward dan ook niet voluit gereden, ik heb hem wel eens spectaculairder zien rijden. Verder waren die van Marlies van Baalen en Tommie Visser straaaal niet aan het been en die van Coby van Baalen (wel een geweldige bok trouwens) liep ook niet echt super... Die andere twee ben ik alweer vergeten, dus het was op zich wel terecht dat ie gewonnen had...

Clinic was wel super trouwens!

Een aantal van mijn foto's vind je hier: viewtopic.php?f=10&t=488201

Kijk eens op deze topic hoe mevrouw van baalen der paard in elkaar trekt! dat is wel normaal?

jorg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:44

Gitta1977 schreef:
Weet wel dat ik dit beeld:
Afbeelding

er een stuk sympathieker uit vind zien
dan dit beeld:
Afbeelding

Mja... wie ben ik he...

Sorry dit bedoel ik dus! Maar ik doe wel met je mee!!!!

Gitta1977

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:50

Ik ben ook absoluut geen fan van Coby van Baalen, haar manier van rijden vind ik echt drie keer niks... Doe mij Edje maar!

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:14

jorg schreef:
Gitta1977 schreef:
Ben het wel met Suzanne eens, je moet er wel rekening houden dat ie een zwaar dekseizoen achter de rug heeft. Dat krijg je als je populair bent...
Volgens mij heeft Edward dan ook niet voluit gereden, ik heb hem wel eens spectaculairder zien rijden. Verder waren die van Marlies van Baalen en Tommie Visser straaaal niet aan het been en die van Coby van Baalen (wel een geweldige bok trouwens) liep ook niet echt super... Die andere twee ben ik alweer vergeten, dus het was op zich wel terecht dat ie gewonnen had...

Clinic was wel super trouwens!

Een aantal van mijn foto's vind je hier: viewtopic.php?f=10&t=488201

Kijk eens op deze topic hoe mevrouw van baalen der paard in elkaar trekt! dat is wel normaal?

Nou dat vind ik wel mee vallen.

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:02

Jodievanmij schreef:
veraA schreef:

Wat ik verwacht op zo'n niveau ? Een paard en ruiter die elkaar 100 % aanvullen. Een paard dat vanuit ontspannen naar inspanning word gereden. Een paar dat 100% van achter naar voren word gereden.. en nog veel meer maar ik ga niet alle 100 dingen op noemen
Dus als ik (nog?) niet zo goed rijd, kan ik niet al wel veel hebben geleerd?Onzin, er zijn zó veel mensen die súper kunnen uitleggen, er zijn zoveel mensen die veel weten, en ze kunnen niet allemaal heel goed rijden..
Ik vind niet dat ik(en de rest) Edward en Gibraldi afzijken, om het maar zo te zeggen. Ik zeg wat ik zie, gewoon een meningsuiting dus en ik heb het heel normaal gezegd allemaal.. Maar ik vind het gewoon raar dat ik bij een B ruiter wél gewoon mijn mening kan geven zonder commentaar, maar als ik over Edward mijn mening zeg, vind jij het onterecht enz. enz..

arie53

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 22:13

Suzanne F. schreef:
Grib heeft natuurlijk ook best zwaar seizoen achter de rug!

Dat is nog geen reden om zo belabberd te zitten.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:16

arie53 schreef:
Suzanne F. schreef:
Grib heeft natuurlijk ook best zwaar seizoen achter de rug!

Dat is nog geen reden om zo belabberd te zitten.

Jij zegt het ik denk het.
Dan hebben zijn paarden altijd wel een zwaar seizoen volgens mij.
Ik zou nooit kunnen wat hij kan, maar het spijt me maar ik vindt hem echt niet zo geweldig.
Hij kan veel beter dan wat hij ons het laatste jaar 1,5 jaar heeft laten zien.
Nee dit nivo ben ik niet van hem gewent en vindt ook zeker niet van al te hoog nivo, maar nogmaals wie ben ik.

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:58

Citaat:
Jij zegt het ik denk het.
Dan hebben zijn paarden altijd wel een zwaar seizoen volgens mij.
Ik zou nooit kunnen wat hij kan, maar het spijt me maar ik vindt hem echt niet zo geweldig.
Hij kan veel beter dan wat hij ons het laatste jaar 1,5 jaar heeft laten zien.
Nee dit nivo ben ik niet van hem gewent en vindt ook zeker niet van al te hoog nivo, maar nogmaals
wie ben ik

.

Iemand die ziet, dat hetgeen wat hier op foto's vertoont word, beneden het niveau van GP ligt

En nogmaals mensen, ík kan het niet beter.. en ik heb ook echt wel respect voor deze 2, want je moet toch wel doorzettingsvermogen enz hebben om er te komen..

maar het voldoet gewoon niet aan de 100 %, en die 100 % mag je verwachten op zo'n niveau

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:11

Daarom scoren ze ook geen 100% iedereen maakt fouten en niemand is perfect. Hij heeft niet voor niets gewonnen dus hij zal zeker goed gereden hebben. Ik denk dat je daar pas over kan oordelen als je het in het echt gezien hebt

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:13

Natuurlijk maakt iedereen fouten, maar dit zijn geen kleine 'schoonheidsfoutjes' ..

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 23:11

Ik zie dat zijn score voor de kür 74.83% was.

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 23:41

klopt

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 08:02

Ah, maar de jury is niet zo goed opgeleidt als de gemiddelde bokker, die het van een paar foto's kan zien!