SoOks schreef:Eindelijk iemand die normaal doet en andere mensen in z'n eigen waarde laat!
Dus wij mogen hieruit opmaken dat je er een voorbeeld aan gaat nemen voortaan?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SoOks schreef:Eindelijk iemand die normaal doet en andere mensen in z'n eigen waarde laat!
Gringo_o6 schreef:Ja kijk ze mag het vinden maar dan kan ze het gewoon wat vriendelijker brengen. Je moet ook rekening houden met andere.. dus
maflingergek schreef:@sooks, in jou topic schrijf je dat je liever geen negatieve reacties wil op de lievelingspaarden, het moest een gezellig en leuk topic worden, gelukkig is het gesloten want met jou kan het gewoon niet gezellig worden.
sorry maar zo zeg je dat toch niet, en zeker als je de eerste bent met een reactie, ik vind het ook niet zo'n mooi paard, ik houd persoonlijk niet van maanogen, maar het lijkt me wel een lief paard, veel plezier nog met hem! (dat klinkt toch heel anders!!!)
groetjes Elianne
Sylvia schreef:SoOks schreef:Sorry, ik vind het echt een lelijk paard hoor....
Maar das mijn mening dan....Chiqa schreef:Ik dacht toen ik de foto's zag, oef dat is niet mijn smaak, maar dta is niet belangrijk!
Jullie zien er heel erg gelukkig uit op de foto's jullei zijn een prachtige combie ik ben heel blij dat iedereen een andere smaak heeft anders reed iedereen op een arabier imo.
Er staat hetzelfde, alleen valt iedereen over jou en niemand over Chiqa. Zij brengt het heel wat subtieler dan jij dat doet... Het kan je mening zijn, maar op zo'n manier kan het toch kwetsend overkomen. Daarbij: dit is het internet, niemand ziet jouw gezichtsuitdrukking, niemand hoort je stem; het komt in letters een stuk harder over dan je hebt bedoeld. Lees evt. de regels voor ITP eens door (viewtopic.php?p=2455109#2455109). Je bent zowiezo niet verplicht te antwoorden in een topic, voor je berichtenaantal hoef je het niet te doen, ITP en HAW tellen niet meer mee. Onderbouw zo'n opmerking gewoon... Geef toch nog ergens iets positiefs ("maar de foto's zijn wel erg leuk/lief")... Of reageer gewoon niet.

russel schreef:Heel apart paard. Die uitstraling, super lief. Lijkt me een heel lief, aanhankelijk paard, een echte vriend.
Die ogen zijn idd heel apart. In het echt met daglicht en zon, zal hij beter uitkomen. Ik heb wel wat met schimmels met blauwe ogen.
Maar dit is geen albino he? Die hebben rode ogen, toch?

maar hij is mooi
en de foto's al helemaaaal
zie je wel aan die foto's

.
*Tamara* schreef:En idd, in het echt komt ie beter uit, het is echt een beauty!
Jaja ik heb Gringo gemeet!! Echt een heel apart paard, zo'n paard waar je echt voor valt (ik dan
) En die ogen...
Gringo_HS13 schreef:Hoi allemaal! Thnks voor de leuke reactie's over Gringo en ja ik weet dat er zat mensen zijn die hem niet zo mooi vinden. Maar ja dan kan je dat ook gewoon zeggen van het is mijn smaak niet i.p.v. hij is lelijk. Maar het is echt niet erg van SoOks dat ze zo kort door de bocht komt, aangezien ze maar een jong meisje is.
Gringo is echt een schat van een paard als hij je eenmaal kent gaat ie door het vuut voor je. Hij is gewoon een snoepje!

Sylvia schreef:Sooks, lees in hemelsnaam even het bericht van Sjoerd (= moderater)

Echt een leuk paardje !! 
SoOks schreef:Sylvia schreef:Sooks, lees in hemelsnaam even het bericht van Sjoerd (= moderater)
Dat bepaal ik nog altijd zelf wel hoor....
Ziet er lief uit
Kei mooi!