Mijn pleegveulentje op de keuring (+ een paar anderen)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Monday

Re: Mijn pleegveulentje op de keuring (+ een paar anderen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 23:53

IsaGabriëlla schreef:
Hallo allemaal,

ik zal me ff voorstellen....ik ben Judith de nieuwe eigenaar van Isa. En an al die positieve berichten over haar kan ik het niet laten om jullie te bedanken

Welkom! IsaBella heeft een boel fans, niet alleen hier maar ook op een ander forum (daar kan Maya je wel over vertellen). Krijgen we in ruil voor onze positieve berichten af en toe foto's van de dame in kwestie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 23:56

Fans die zelfs zo ver gaan, dat ze de naamsverandering niet volledig accepteren....

Judith, niks vanaantrekken, ze pest je maar! Het is nu jouw mooie meid, en ik ben blij dat je de oorspronkelijke naam nog wel gehouden hebt Had je tenslotte ook niet moeten doen ofzo.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 07:55

coydog schreef:
Misschien omdat ze Maya kent...

Niet eens... Ik had wel eens van 'm gehoord voordat Dewi in Maya's leven kwam, ik heb toen idd wel pas voor het eerst foto's gezien. Maar dat het een Tink en een hengst was was al bekend. Misschien heeft de eigenaresse van de stal waar Pervinco stond het er eens over gehad of zo, die had ook een Tink... Geen idee eigenlijk. Enfin

IsaGabriëlla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 11:39

Maya schreef:
Fans die zelfs zo ver gaan, dat ze de naamsverandering niet volledig accepteren....

Judith, niks vanaantrekken, ze pest je maar! Het is nu jouw mooie meid, en ik ben blij dat je de oorspronkelijke naam nog wel gehouden hebt Had je tenslotte ook niet moeten doen ofzo.

Nee joh daar trek ik me niks van aan hoor! Ik vond Gabriëlla trouwens wel een mooie naam, maar niet zo'n handige roepnaam. Dus vandaar het voorvoegsel. Maar.....in de praktijk wordt dat zelfs vaak "Ies"

En ik zal idd af en toe eens een foto laten zien van die mooie meid!

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 23:36

Maya schreef:

Ik zit je een beetje te plagen, komt ook omdat ik hard heb geholpen met brainstormen voor een mooie naam. Isabella vind ik een prachtig compromis voor een ontzettend knap veulen. Ik hoop dat je heel veel plezier van haar hebt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 10:48

ik zie dit topic nu pas (ben zelf ziek geweest) maar het is de afspraak dat fototopics gewoon op HAW/ITP gezet worden.

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 13:29

hallo
ik heb nog video beelden van de keuring, staat isa ook op.

Annick

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 13:35

verplaatst dus