Vakantie Woody Ranch (Veluwe) (veel)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_10_

Re: Vakantie Woody Ranch (Veluwe) (veel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 09:12

sierramissy schreef:
heej
wat leuk wij waren die donderdag en vrijdag op de woody rance ( in een tent met 2 friezen)en afgelopen maandag tot vandaag(4 friezen en 2 tinkers.)
gr danielle

Ben jij heel toevallig diegene met wie ik heb staan praten toen wij weer naar huis gingen??? (blonde dame) Je kwam nog kijken toen mijn paard zo aan het rennen was in de bak omdat hij zijn vriendjes zo miste.

Jullie sliepen toen in een klein tentje aan de achterkant/zijkant van de buitenbak?

fedaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 18:48

dakota schreef:
Wij hebben alleen de dag van maandag op dinsdag in een pipowagen geslapen (15/16 aug). Daarvoor zaten we in blokhut 1 en daarna in blokhut 2. We hebben dus zo'n beetje alles gehad daar .

Mooie omgeving daar zeg! Wat bedoelen jullie met die pipowagens? Heb je niet echt 1 vaste slaapplek voor een hele week? Lijkt me wel erg vervelend om elke keer je spullen te moeten verhuizen, of niet?
xPebblesx schreef:
Ieder voor zich hoor maar ik vind het gewoon raar als men een excuus verzint om zonder cap te kunnen rijden!
Gewoon dom.
Je kan maar 1 keer je nek breken en zelfs het braafste paard kan wel eens een misstap maken.

@Andor, wat heeft je cap te maken met bang zijn om er af te vallen!!????

Maar ook ik vind het nogal onverstandig om zonder cap te rijden in een vreemde omgeving.Juist daar zijn de paarden anders dan anders.Is het daar niet verplicht dan,dat dacht ik namelijk?

Verder ziet het er heel leuk uit! Ik zit er ook over te denken om een weekje naar de veluwe te gaan, maar ik heb mijn ruiterbewijs niet, en die heb je bijna overal daar nodig toch?

Charlotte_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 23:08

leuke fotos zeg
zo te zien was t echt heel leuk. op die ene foto lijkt andorrie echt heel groot!

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 09:12

Wat een heerlijke vakantie moet dat geweest zijn.
Al die paarden kijken ook zo lekker relaxed. Mooiw eer, moooie omgeving wat wil je nog meer!